کد خبر : 1633693 | 09 شهریور 1398 ساعت 00:30 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

مائورو ایکاردی از اینتر شکایت می کند؟

گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که مائورو ایکاردی قصد دارد از باشگاه اینتر برای بازگشت به تمرینات شکایت کند یا خواستار غرامت 1.5 میلیون یورویی خواهد شد.

مائورو ایکاردی از اینتر شکایت می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رابطه ایکاردی و باشگاه اینتر از زمستان گذشته تیره شد و به نظر می رسد این مهاجم آرژانتینی قصد ندارد در این درگیری پا پس بکشد. بعد از اینکه مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد به بن بست خورد، ایکاردی برای بیش از 40 روز از این تیم کنار گذاشته شد و بازوبند کاپیتانی را از هم دست داد.

اما او در هفته های پایانی فصل به ترکیب نرآتزوری برگشت و به این تیم کمک کرد تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

با این وجود، با حضور آنتونیو کونته روی نیمکت اینتر، شرایط برای ایکاردی کاملا تغییر کرد و این باشگاه اعلام کرد که مربی ایتالیایی تمایلی به حفظ او ندارد و اینتر آماده است تا این بازیکن را بفروشد ولی ایکاردی تاکید کرد که قصد جدایی ندارد و همه پیشنهادات را رد کرد.

 

1423103

 

 اکنون گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که وندا نارا، همسر و مدیر برنامه ایکاردی، قصد دارد برای بازگشت این مهاجم آرژانتینی به تمرینات اینتر دست به اقدام قانونی بزند و یا خواستار غرامت 1.5 میلیون یورویی شود.

این خبر در حالی منتشر شد که شب قبل همه اعضای باشگاه اینتر از جمله الکسیس سانچس، مهاجم جدید تیم، در یک ضیافت شام حضور داشتند و تنها ایکاردی در این مهمانی غایب بود و به نظر می رسد که این اتفاق، رابطه طرفین را تیره تر کرده است.

از بین باشگاه هایی که به دنبال به خدمت گرفتن ایکاردی بودند، ناپولی با پیشنهاد 65 میلیون یورویی بیش از همه برای خرید این بازیکن تمایل نشان داد اما او ترجیح می دهد به این باشگاه جنوبی ایتالیا نرود.

دیدگاه‌ها