کد خبر : 1633708 | 09 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 106.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدبینی PSG نسبت به انتقال نیمار به بارسا

پاری سن ژرمن نسبت به توافق با بارسلونا برای انتقال نیمار تردید دارد و مدیر ورزشی این باشگاه می‌گوید انتظار ندارد تا روز دوشنبه اتفاق خاصی بیفتد.

بدبینی PSG نسبت به انتقال نیمار به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن می‌گوید PSG نسبت به دریافت پیشنهادی قابل قبول از طرف بارسلونا برای انتقال نیمار به این تیم کاتالان، پیش از پایان فرصت نقل و انتقالات در روز دوشنبه تردید دارد.

 

1430762

 

اخبار و شایعات درباره انتقال نیمار به یکی از دو باشگاه بارسلونا یا رئال مادرید در طول تابستان همیشه مطرح بوده است. PSG از چندی پیش به صراحت اعلام کرده که حاضر است ستاره برزیلی را واگذار کند ولی برای رخ دادن چنین اتفاقی ابتدا باید پیشنهادی مناسب و قابل قبول دریافت کند.

 

لئوناردو، مدیر ورزشی PSG بعد از پیروزی 2-0 این تیم مقابل متز در روز جمعه بار دیگر گفت پاری سن ژرمن خواستار واگذاری نیمار است اما این بارسلونا است که باید پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات پیشنهادی مناسب و قابل قبول ارائه کند.

 

لئوناردو در این باره گفت:" موضع ما در قبال مساله نیمار همیشه روشن بوده و آنها همیشه از موضع ما باخبر بوده‌اند. اولین پیشنهاد کتبی روز 27 آگوست به دست ما رسید یعنی پنج روز پیش از پایان فصل نقل و انتقالات. ما حتی حاضر بودیم برای رسیدن به توافق درباره بازیکنان دیگر هم صحبت کنیم ولی هیچوقت موفق نشدیم پیشنهادی نزدیک به آنچه مدنظرمان بود دریافت کنیم".

 

مدیر ورزشی PSG در ادامه گفت:" همه چیز به بارسا بستگی دارد. سه روز تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده. امروز هیچ توافقی بین دو باشگاه وجود ندارد. ما حاضر به انجام مذاکرات بیشتر هستیم ولی فقط چند روز زمان باقی مانده. موضع نیمار و موضع ما همیشه روشن بوده و اگر پیشنهادی که برای ما راضی‌کننده باشد از راه برسد نیمار می‌تواند برود. ولی تا این لحظه چنین پیشنهادی از راه نرسیده".

 

دیدگاه‌ها