کد خبر : 1633732 | 09 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌بینی مدیر برنامه‌های نیمار به بازگشت او به بارسا

اسپورت می‌گوید پینی زاهاوی، مدیر برنامه‌های نیمار از انتقال او به بارسلونا دست بردار نیست و تا آخرین لحظه فرصت نقل و انتقالات از این انتقال کوتاه نخواهد آمد.

خوش‌بینی مدیر برنامه‌های نیمار به بازگشت او به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر شده و نزدیک به بارسلونا است می‌گوید پینی زاهاوی، مدیر برنامه‌های نیمار که یکی از چهره‌های اصلی روند مذاکرات دو باشگاه بارسا و PSG برای انتقال نیمار به باشگاه کاتالان است، همچنان به انجام این انتقال و بازگشت نیمار به نوکمپ امیدوار بوده و معتقد است دو باشگاه تا پیش از بسته شدن فرصت نقل و انتقالات راهی برای انجام آن پیدا خواهند کرد.

 

1430803

 

زاهاوی دو سال پیش هم که نیمار بارسا را ترک کرد و راهی PSG شد نقش مهمی در این انتقال رکوردشکن ایفا کرد. بر اساس این گزارش او حالا معتقد است با وجود همه خبرهای منفی روزهای اخیر این احتمال وجود دارد که PSG در فرصت باقیمانده با بارسا به تفاهم برسد.

 

با اینکه دیروز اعلام شد بارسلونا پیشنهاد جدید PSG را رد کرده و بسیاری از منابع از پایان مذاکرات دو باشگاه در این باره خبر دادند ولی اسپورت می‌گوید زاهاوی همچنان به انجام انتقال امیدوار است و با اطمینان از موفقیت در این راه، تا آخرین لحظه به تلاش ادامه خواهد داد.

 

1430767

 

از سوی دیگر اسپورت مدعی شد لئوناردو، مدیر ورزشی PSG به دنبال پیدا کردن جانشینی برای نیمار در فرصت اندک باقیمانده است. هر دو تیم تا ساعت 24 روز دوشنبه زمان دارند تا این پرونده را به سرانجام برسانند.

 

دیدگاه‌ها