کد خبر : 1633743 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

در یک خانواده متوسط بزرگ شدم و الگویم تختی بوده

حسن یزدانی: آرزوی من تکرار طلای المپیک است

قهرمان کشتی جهان و المپیک می گوید آرزوی تکرار مدال طلای المپیک در توکیو ۲۰۲۰ را دارد.

حسن یزدانی: آرزوی من تکرار طلای المپیک است

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی خود را برای کسب دومین طلای جهانی‌اش آماده می‌کند و این روزها سخت مشغول تمرین است. این کشتی گیر آماده و جوان که به یک نابغه در ایران و جهان تبدیل شده، در فاصله کم تا اعزام به مسابقات جهانی صحبت هایی را درباره زندگی حرفه ای خود در دوران قهرمانی در یک گزارش تلویزیونی انجام داده است.


یزدانی که در غیاب دیوید تیلور مدعی اول کسب مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم جهان به شمار می‌رود، گفت: در یک سال حدود ۷، ۸ ماه فقط در اردوی تیم ملی هستم. سخت است، اما باید تحمل کنم چون اهداف بزرگی دارم و برای رسیدن به آن ها باید سختی بکشم.


وی درباره قرار گرفتن عکس و نامش در کنار بزرگانی همچون تختی، موحد، خادم و دبیر به عنوان قهرمانان المپیک عنوان کرد: همیشه وقتی این عکس‌ها را می‌دیدم، پیش خودم می‌گفتم یعنی می‌شود یک روز عکس من هم کنار آن‌ها باشد؟ این یک افتخار بزرگ برای من محسوب می‌شود.
نابغه جویباری درباره وضعیت زندگی خود قبل از ورود به تیم ملی کشتی گفت: ما از یک خانواده متوسط بودیم. پدرم کشاورز بود و زحمات زیادی می کشید. من هم بارها به شالیزار رفتم و به او در کشاورزی کمک می کردم.


وی در رابطه با اینکه به کمک سیل زدگان رفته و الگویش کیست، افزود: الگوی من که جهان پهلوان تختی است. البته من کاری برای سیل زدگان نکردم. فقط ورزشکاران به کمک هموطن خود می روند و کار چندانی از دستشان برنمی آید. این کار انجام می شود تا مسئولان وضعیت مردم را ببینند.


یزدانی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به کسب طلای المپیک و جهان آیا بازهم آرزویی دارد، گفت: آرزو که زیاد دارم. شاید مهمترینش این باشد که بتوانم یک بار دیگر طلای المپیک را کسب کنم.

دیدگاه‌ها