کد خبر : 1633746 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:06 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

نباید زشت ترین پیراهن برتن ایران باشد

لطفا خوش بدرخش "آل اشپورت"!

مرحله اول انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا از چند روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی ایران با قرار گرفتن در گروه C باید به مصاف چهار حریف انتخاب شده برود.

لطفا خوش بدرخش "آل اشپورت"!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو حضور متوالی در جام های جهانی 2014 و 2018 این بار تیم ملی ایران با چهره ای متفاوت استارت خود برای رسیدن به سومین جام جهانی متوالی در قطر را خواهد زد. متفاوت از این حیث که نه تنها سکاندار اصلی این تیم با تغییر و دگرگونی زیادی روبرو شد بلکه قرار است ملی پوشان با اسپانسر البسه متفاوت از یکی دو سال گذشته وارد تنور داغ رقابت ها شوند.


بعد از این که فدراسیون به تاکید کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی و وقت تیم ملی زیر بار خرید البسه و تجهیزات روز از برند آدیداس آلمان رفت، حالا خبر می رسد قرار است از این پس ملی پوشان با تولیدات دیگر شرکت آلمانی یعنی آل اشپورت به مصاف رقبای خود بروند. این برند که در فصل جاری باشگاهی ایران نیز حضور پرفروغی دارد در شرایطی دوباره اسپانسر تیم ملی خواهد بود که طعم این همکاری را در جام جهانی 2014 برزیل چشیده است.


در حالی که فدراسیون فوتبال از چندی پیش برای طراحی البسه جدید تیم ملی فراخوان داده بود انتظار می رود با برندهایی که برتن رقبای ایران در گروه C دیده می شود شرکت آل اشپورت به عنوان حامی جدید فدراسیون فوتبال خوش بدرخشد و یکی از زیباترین در عین حال باکیفیت ترین پیراهن خود را برای ستاره های فوتبال ایران به عنوان تیم اول آسیا آماده کند.


همین بهانه خوبی بود تا نگاهی بیاندازیم به حریفان ایران در گروه C رقابت ها تا ببینیم آنها با چه برند و البسه ای در مقابل ملی پوشان به میدان خواهند رفت.

 

عراق


برندی آشنا از ایتالیا


همسایه غربی ایران به عنوان یکی از رقبای سنتی در حالی وارد کوران رقابت ها می شود که به عنوان جدی ترین رقیب ایران قرار است تولیدات برندی ایتالیایی را برتن کند. شیرهای بین النهرین در جام ملت های آسیا با برندی اسپانیایی به نام JACO در امارات به میدان رفتند اما فدراسیون فوتبال این کشور به تازگی با برند نام آشنای ایتالیایی که سال ها در فوتبال ایران هم کار می کرد، وارد رقابت های انتخابی خواهند شد. جیووا ایتالیا با گسترش فعالیت های خود در عراق اسپانسر این کشور در راه تولید و تامین البسه مایحتاجی عراقی ها خواهد بود.

 

1430824

 

بحرین


با ماکرون وارد می شوند


فدراسیون فوتبال بحرین براساس قرارداد چهارساله ای که با برند نسبتا معروف "ماکرون"ایتالیا دارد در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 این البسته را برتن خواهد کرد. ماکرون که یکی دو سال پیش اسپانسر پرسپولیس ایران هم بود برای این که در فوتبال حاشیه خلیج فارس حضور داشته باشد توانست گوی سبقت را از شرکت آلمانی پوما در تامین البسه تیم ملی بحرین برباید و از جام ملت های آسیا 2019 همکاری فشرده ای با بحرین را آغاز کند. قرار است این برند ایتالیایی که همواره به خاطر طراحی های متفاوت زبانزد عام و خاص بوده از کیت جدید بحرینی ها برای انتخابی جام جهانی رونمایی کند.

 

1430825

 

هنگ کنگ


چندملیتی ها با برند آمریکایی می آیند


تیم چند ملیتی حاضر در گروه C براساس توافق طولانی مدت خود با برند مطرح آمریکایی همچنان از تولیدات "نایکی"برای ورود به رقابت های انتخابی جام جهانی بهره خواهد برد. هنگ کنگ به عنوان یکی از کشورهای مهم جنوب شرق آسیا در حال حاضر تیمی چندملیتی در اختیار دارد که برحسب طرفداران پرشمار حاضر در این کشور بسیاری از برندهای مطرح البسه ورزشی دنیا برای دراختیار گرفتن بازار این منطقه سعی در همکاری با فدراسیون فوتبال این کشور را دارند که فعلا نایکی گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و محصولاتش را در اختیار هنگ کنگی ها قرار داده است.

 

1430826

 

کامبوج


برند بومی برتن کم شانس ها


کامبوج به عنوان ضعیف ترین تیم حاضر در گروه درست مثل تمام این سال ها با برندی بومی وارد انتخابی جام جهانی خواهد شد. FTB نام اختصاری شرکت تولید البسه ورزشی در کامبوج است که وظیفه تامین مایحتاج تیم ملی این کشور را برعهده دارد. این برند در پیام خود پیرامون همکاری اش با فدراسیون فوتبال کامبوج مدعی شده از بهترین محصولات و تولیدات خود برای ملی پوشان بهره می برد و افتخارش این است که تولیدات انجام شده قابل قیاس با بهترین برندهای دنیا خواهد بود.

 

1430827

دیدگاه‌ها