کد خبر : 1633749 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:21 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

کشف استعدادهای جدید توسط مدرسان فدراسیون

دومین المپیاد استعدادهای برتر فوتبال در کردان

المپیاد استعدادهای برتر فوتبال ایران به میزبانی کردان کرج دومین دوره خود را در حالی پشت سر گذاشت که مدرسان سرشناس فوتبال ایران استعدادهای ناب را شناسایی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از سال گذشته با به راه انداختن  المپیاد استعدادهای برتر فوتبال ایران در رده های سنی نونهالان و نوجوانان اقدام به شناسایی برترین استعدادهای فوتبالی در سطح کشور کرد تا پشتوانه سازی مناسبی برای تمامی رده های ملی پایه ایران داشته باشد.


دومین دوره این المپیاد در حالی به میزبانی کردان کرج و حضور بیش از هزار بازیکن از مناطق مختلف کشور برگزار شد که این بار کمیته جوانان در اقدامی جالب توجه از برترین مدرسان و استعدادیاب های خود برای زیر نظر گرفتن بازیکنان و کشف استعدادها بهره برد تا هم نظارت دقیق تری داشته باشد هم برترین ها به شایستگی انتخاب شوند.


از استعدادیابان فدراسیون فوتبال در دومین المپیاد استعدادهای برتر فوتبال ایران که به مدت یک هفته از یکم شهریورماه در کردان کرج در حال برگزار شد .


سید وحید امیری، بیژن عزیزی، مهدی حیدری، محمدرضا نظری‌پور، رضا مهدجو، فرزاد آشوبی، حسین قدسی، هرمز آذرپور، کوروش استخری، شهرام مهرپیما، محمد جبارپور و وحید رحیمی از جمله مدرسان و استعدادیاب های مطرح فدراسیون بودند که طی یک هفته از اول شهریورماه از صبح تا غروب بازیکنان و استعدادهای راه یافته به این المپیاد را زیر نظر گرفتند تا برترین ها را برای دعوت به اردوهای ملی انتخاب کنند.

 

1430829

دیدگاه‌ها