کد خبر : 1633759 | 09 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ ستاره‌ها؛ دوئل رونالدو و نیمار با شمشیرهای لیزری

کریستیانو رونالدو و نیمار، دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال در یک آگهی بازرگانی شرکت کرده و با شمشیرهای نوری با هم مبارزه کردند.

جنگ ستاره‌ها؛ دوئل رونالدو و نیمار با شمشیرهای لیزری

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و نیمار، دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال در یک آگهی بازرگانی متعلق به  یک شرکت ارتباطاتی پرتغالی شرکت کرده و در این آگهی عجیب و غریب، با شمشیرهای نوری با هم مبارزه کردند.

 

دوئل رونالدو و نیمار با شمشیرهای لیزری

 

ویدیویی از این آگهی بازرگانی که در صفحه اینستاگرام رونالدو منتشر شده، نشان می‌دهد این آگهی تبلیغاتی متعلق به شرکت پرتغالی MEO است که در حوزه خدمات تلویزیونی، اینترنت و تلفن همراه فعالیت می‌کند.

 

نیمار در این آگهی لباسهای قرن هجدهمی به تن دارد. در شروع آگهی مشتریان این شرکت از انتظارات خود درباره سرویس سرگرمی شرکت MEO صحبت می‌کنند. سپس رونالدو که لباسی مشابه نیمار به تن کرده در اینجا وارد صحنه شده و با شمشیری که در دست دارد نیمار را به دوئل دعوت می‌کند. این دو سپس با شمشیرهای نوری خود به سبک شمشیرهای جنگ ستارگان به مبارزه مشغول می‌شوند.

 

1430836

 

رونالدو این روزها برای دیدار یوونتوس مقابل ناپولی در سری آ که امروز شنبه برگزار خواهد شد آماده می‌شود. نیمار اما تا کنون در فصل جاری برای پاری سن ژرمن به میدان نرفته و ماجرای دامنه‌دار احتمال انتقال او به تیم سابقش بارسلونا هنوز به نتیجه نرسیده و او را در هفته‌های اخیر در صدر اخبار قرار داده است.

 

دیدگاه‌ها