کد خبر : 1633760 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:56 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

هزینه‌های تیم را پرداخت کردم اما پولم را نمی‌دهند

تیم در دست آقایان یعنی نابودی ملوان!

حامد رمضانی بعد از جدایی از باشگاه ملوان در خصوص ادامه کار میرابی در ملوان ابراز نگرانی کرد.

تیم در دست آقایان یعنی نابودی ملوان!

به گزارش "ورزش سه"، حامد رمضانی که همراه با محسن میرابی متقاضی سهام باشگاه کار خود را در این تیم آغاز و در مقطعی هم به عنوان مربی کار کرد گفت: بنده چند ماه قبل با آقای میرابی در مجموعه ورزشی آشنا شدم و ایشان با من صحبت کرد که در ملوان با هم کار کنیم و درصدی را هم برایت در نظر میگیریم. وی پس از مدتی شروع به مغلطه کرد و در واقع من بدجور فریب خوردم.


وی ادامه داد: خیلی از هزینه ها مثل پول هتل پژوهش تهران و لباس تیمهای پایه و داروی پزشکی و اجاره زمین و... را بنده پرداخت کردم و فاکتور همه را هم دارم و متاسفانه برخی از فاکتورها را هم با ترفند از من گرفتند ولی وقتی درخواست تسویه پولها رو کردم با تهدید و فحاشی از طرف ایشان روبرو شدم که تمام مدارک آن موجود است.

 

رمضانی افزود: علی لطیفی مربی خوب و سالمی بود و بخاطر همین نمیتوانست با چنین شخصی که در کلیه کارهایش ابهام وجود دارد کارکند. همین هفته پیش به چند تن از بازیکنان زنگ زدند تا برای تکمیل مدارک به تهران بیایند که در واقع میخواستند بطور ماهرانه برگه هایی را از آنها امضا بگیرند و فسخ قرارداد نمایند.


وی درپایان این گفتگو تصریح کرد: خیلی حرفهای بیشتری داشتم که چون برای انها مدرک ندارم نمیتوانم آن را عنوان کنم فقط میگویم ماندن تیم بزرگ ملوان در دست چنین اشخاصی یعنی بودن اتم در دست داعش، یعنی نابود کردن تیم ملوان و من از مسئولان امر میخواهم که به این قضیه با حساسیت بیشتری نگاه کرده و تصمیمات درستی بگیرند تا در آینده ملوان دچار مشکلات عدیده و بزرگتری نگردد. ملوان الان بازیکنان خوبی دراختیار دارد و با یک جابجایی در مدیریت و تصمیم منطقی میتواند به جایگاه اصلیش یعنی لیگ برتر بازگردد.

 

مشکلات مالی ملوان بندرانزلی

دیدگاه‌ها