کد خبر : 1633773 | 09 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر ورزشی فیورنتینا:

برونو فرناندس با 70 میلیون یورو در رئال مادرید

مدیر ورزشی فیورنتینا می‌گوید انتقال برونو فرناندس، ستاره پرتغالی اسپورتینگ به رئال مادرید قطعی شده و او با 70 میلیون یورو راهی برنابئو خواهد شد.

برونو فرناندس با 70 میلیون یورو در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دانیله پراده، مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی فیورنتینا در گفتگو با نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد رئال مادرید با اسپورتینگ لیسبون برای انتقال ستاره این تیم برونو فرناندس به  توافق رسیده و ستاره پرتغالی تا قبل از دوشنبه که پایان مهلت نقل و انتقالات خواهد بود با قراردادی 70 میلیون یورویی راهی رئال خواهد شد.

 

1430865

 

پراده در این گفتگو در پاسخ به سوال کوریره درباره شایعات مربوط به تلاش فیورنتینا برای جذب هافبک اسپورتینگ گفت:" برونو فرناندس با قراردادی 70 میلیون یورویی به رئال خواهد پیوست".

 

مدیر ورزشی فیورنتینا درادامه گفت:" اسپورتینگ به احتمال زیاد پرونده نقل و انتقالات خود را خواهد بست چون برونو فرناندس را به ارزش 70 میلیون یورو به رئال فروخته است".

 

پیش از این هم شایعات زیادی درباره احتمال انتقال فرناندس به سفیدپوشان مادرید وجود داشت. برونو فرناندس فصل گذشته در 53 بازی برای اسپورتینگ 32 گل به ثمر رسانده و خود را به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ پرتغال مطرح کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها