کد خبر : 1633900 | 09 شهریور 1398 ساعت 22:10 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر اوساسونا

توضیح والورده در مورد دلیل نیمکت نشینی راکیتیچ

ایوان راکیتیچ برای دومین بازی متوالی یک دقیقه هم برای بارسا به میدان نرفت تا شبهه در مورد آینده او قوت بگیرد. والورده اما دلیل نیمکت نشینی او را فنی دانست.

 توضیح والورده در مورد دلیل نیمکت نشینی راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، بارسا لالیگا را با شکست در زمین بیلبائو شروع کرد اما در هفته دوم توانست بتیس را در نوکمپ با نتیجه 5-2 شکست دهد. کار بارسا امشب در هفته سوم برابر اوساسونا پیچیده شد و در حالی که تا دقیقه 81 با نتیجه 2-1 پیش بود، با پنالتی ای که پیکه داد، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

 

1431046

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« اصلا خوب نبودیم و به خصوص در نیمه اول بسیار ضعیف کار کردیم. آنها به ما گل زدند و ما حتی نتوانستیم خطر روی دروازه شان ایجاد کنیم. در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و توانستیم بازی باخته را با برد عوض کنیم. بازی تحت کنترل ما بود اما اوساسونا به تدریج جلو کشید و سپس یک پنالتی بیهوده تقویم این تیم کردیم. نباید اجازه دهیم بازی برده را اینگونه از دست بدهیم. باید به حمله کردن ادامه دهیم و به یک گل اختلاف قانع نباشیم. اوساسونا با نمایشی که در دقیق پایانی داشت، شایسته این تساوی بود.»

 

والورده ادامه داد:« می توان در یک صحنه اشتباه کرد و یک گل به حریف تقدیم کرد. فوتبال همین است ولی ما توپ را به اندازه کافی در اختیار نگرفتیم. مشکل ما این بود که تداوم لازم را نداشتیم. نیمه اول بد بودیم و باختیم ولی در نیمه دوم وقتی دو گل زدیم، نباید بازی برده را از دست می دادیم و به همین دلیل از نیمه دوم عصبانی تر هستم.»

 

وضعیت راکیتیچ:« چه می خواهید بگویم؟ بازی با بتیس خوب بازی کرده بودیم و ترجیح دادم به ترکیب برنده دست نزنم. قدرت انتخاب بالایی دارم و در نهایت تصمیم گیرنده من هستم. این قضیه من را سردرگم نمی کند. بازی نکردن راکیتیچ اصلا ربطی به نیمار و نقل و انتقالات ندارد. او روی نیمکت بود و اگر صلاح می دانستم وارد زمین می شد.»

 

صحنه پنالتی:« صحنه را ندیدم ولی پیکه نمی توانست کار خاصی انجام دهد. او دستش را بلند نکرد و به بدنش چسبیده بود.»

 

آنسو فاتی:« پس از نیمه اول ضعیفی که داشتیم، تصمیم گرفتم آنسو فاتی را به زمین بفرستم تا روند خط حمله تغییر کند. او یک مهاجم باهوش و خوش فکر است و مقابل دروازه با اعتماد به نفس بازی می کند. آنسو در ابتدای راه قرار دارد و باید مراقب او باشیم. از گلزنی او خوشحالم.»

دیدگاه‌ها