کد خبر : 1633972 | 10 شهریور 1398 ساعت 10:24 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت دردسرساز برای سنگین وزن ایرانی

شوک دوم به کشتی؛ هادی هم به جهانی نمی‌رود!

بعد از رضا یزدانی، حالا پرویز هادی هم به دلیل مصدومیت اعلام کرده نمی تواند در مسابقات جهانی کشتی بگیرد.

شوک دوم به کشتی؛ هادی هم به جهانی نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، کشتی آزاد ایران روی دور بدشانسی افتاده و در روزهای واپسین قبل از اعزام به مسابقات جهانی ستاره‌های باتجربه‌اش را یکی، یکی از دست می‌دهد.


بعد از اینکه صبح دیروز رضا یزدانی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نمی تواند به دلیل مصدومیت های متوالی و نداشتن آمادگی لازم در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ شرکت کند، حالا نوبت به پرویز هادی رسیده که به شکلی مشابه انصراف خود را اعلام کند.


طی روزهای اخیر کادرفنی تیم ملی از وضعیت پرویز هادی ابراز نگرانی کرده بودند و حتی این سنگین وزن کشتی ایران به فدراسیون پزشکی ورزشی هم مراجعه کرد. البته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی بعد از معاینات اعلام کرده بود هادی برای حضور در مسابقات جهانی مشکلی ندارد.


با این حال بازهم وقتی این آزادکار سنگین وزن آذربایجانی به تمرینات برگشت،‌ به خاطر دردی که از ناحیه کمر متحمل می شد، نمی توانست به خوبی قبل تمرین کند و از دوران اوج خود فاصله گرفته بود.


بعد از این اتفاقات پرویز هادی که در انتخابی تیم ملی نفر اول شده بود و سال گذشته نیز به مدال برنز جهان رسیده بود، خودش اعلام کرد نمی تواند با این شرایط به جهانی ۲۰۱۹ در قزاقستان برود.


آزادکار سنگین وزن ایران در این باره به فارس می گوید: «حدود 2.5 ماه قبل و یک هفته مانده به انتخابی تیم ملی کمرم دچار اسپاسم عضلانی شدیدی شد به طوری که باز زور مسکن و آمپول و به سختی کشتی گرفتم. با توجه به این مصدومیت باید مدتی را استراحت و فیزیوتراپی می‌کردم اما چون باید به اردوهای تیم ملی می‌رفتم فرصت استراحت و درمان مصدومیتم را پیدا نکردم از طرفی سنگینی تمرینات به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم آنطور که می‌خواهم فشار بیاورم. می‌خواستم هر طور شده در مسابقات جهانی کشتی بگیریم تا بتوانم مدال خوشرنگ‌تری را نسبت به دوره قبل کسب کنم اما نشد.

 

البته نسبت به انتخابی تیم ملی شرایطم خیلی بهتر شده بود اما همانطور که گفتم آنطور که باید نمی‌توانستم در تمرینات فشار بیاورم تا به آمادگی بدنی اید‌ه‌آلی برسم. بعد از مشورت با پزشکان معالجم آنها صلاح ندیدند در مسابقات جهانی کشتی بگیریم و توصیه کردند با پیگیری روند درمانی برای حضور در المپیک آماده شوم.»


با این شرایط تیم ملی کشتی آزاد ایران یک ستاره باتجربه دیگر خود را از دست داد. احتمالا کادرفنی یدالله محبی را در سنگین وزن به جای پرویز هادی راهی مسابقات جهانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها