کد خبر : 1633977 | 10 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد؛ فالکائو در یک قدمی گالاتاسارای

گالاتاسارای اعلام کرد با فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو در حال مذاکره است تا او را به استانبول منتقل کرده و به خدمت بگیرد.

تایید شد؛ فالکائو در یک قدمی گالاتاسارای

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ترکیه‌ای گالاتاسارای اعلام کرد در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی کهنه‌کار باشگاه موناکو بوده و قصد دارد در فرصت باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات او را به استانبول منتقل کند.

 

1431159

 

فالکائو که در فصل جدید لیگ فرانسه به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا تا کنون نتوانسته برای موناکو به میدان برود در طول فصل نقل و انتقالات با شایعاتی درباره احتمال انتقالش به گالاتاسارای مواجه بوده است. حالا که باشگاه گالاتاسارای تایید کرد که مذاکره برای این انتقال را آغاز کرده به نظر می‌رسد حضور او در استانبول قطعی باشد.

 

باشگاه گالاتاسارای امروز در حساب توییتر رسمی خود نوشت:" مذاکرات با رادامل فالکائو و باشگاه موناکو آغاز شده تا ترتیب انتقال او به باشگاه ما داده شود".

 

فالکائو تا سال 2020 با موناکو قرارداد دارد. این مهاجم ملی‌پوش کلمبیایی از سال 2013 از باشگاه اتلتیکو مادرید به موناکو پیوست و از آن زمان تا امروز در این باشگاه فرانسوی بازی کرده است. فالکائو برای موناکو بیش از 80 گل به ثمر رسانده است. فالکائو مدتی هم به صورت قرضی در منچستریونایتد و چلسی بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها