کد خبر : 1633990 | 10 شهریور 1398 ساعت 11:37 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

با عقد قراردادی قرضی؛

رسمی؛ صادق محرمی به لوکوموتیو پیوست

صادق محرمی مدافع راست سابق تیم پرسپولیس، به صورت قرضی راهی لوکوموتیو زاگرب شد.

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی مدافع راست 23 ساله که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، پس از یک فصل حضور در دیناموزاگرب به صورت قرضی راهی لوکوموتیو شد. او که تا سال 2023 با دینامو قرارداد دارد، حالا تا پایان فصل به لوکوموتیو می‌رود تا آنجا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

 

این بازیکن جوان که 900 هزار یورو ارزش گذاری شده، فصل پیش 19 بازی در لیگ کرواسی انجام داد و جزو عناصر اصلی تیمش بود. وی همچنین موفق شد در پایان فصل قهرمانی لیگ این کشور را با بهترین تیم باشگاهی کرواسی تجربه کند.

 

فران کاراچیچ و لوکا باشار دو مدافع راست تیم لوکوموتیو هستند که جزو بازیکنان خوب کرواسی محسوب می شوند. کاراچیچ حدود 2 میلیون یورو ارزش دارد و فصل پیش هم بازیکن فیکس تیمش بود.

 

لوکوموتیو از سال 2009 در لیگ برتر کرواسی حضور دارد. آن ها فصل پیش در رتبه ششم قرار گرفتند.

 

محرمی در تمام بازی های فصل جدید کرواسی غیبت داشت و آسیب دیدگی، عامل اصلی دوری او از ترکیب عنوان شد. حالا باید دید او در لوکوموتیو چه عملکردی خواهد داشت. لوکوموتیو روز شنبه به مصاف تیم گوریسا خواهد رفت.

 

صادق محرمی 4 سال درخشان را در پرسپولیس و ملوان سپری کرد و سپس برای تحقق رویاهایش به تیم دیناموزاگرب پیوست. او در حالی از پرسپولیس جدا شد که وحید امیری و فرشاد احمدزاده نیز راهی اروپا شدند اما پس از یک سال به پرسپولیس بازگشتند. باید دید محرمی جوان در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها