کد خبر : 1634006 | 10 شهریور 1398 ساعت 12:17 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق بی امان کاوه در ورزشگاه واسلند

تشویق بی‌امان کاوه رضایی از سوی تماشاگران شارلروا

مهاجم گران قیمت ایرانی در بازگشت به تیم سابق خود در اولین بازی فرصت 20 دقیقه ای برای نشان دادن توانایی هایش به دست آورد.

 

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی بعد از یک فصل ناامیدکننده در بروژ بار دیگر با قراردادی قرضی به شارلروا بازگشت تا با پیراهن شماره 99 برای گورخرها به میدان برود. این انتقال که با کشمکش های فراوانی به سرانجام رسید با استقبال گسترده و غیرمنتظره ای از سوی طرفداران شارلروا روبرو شد تا جایی که در پایان بازی با واسلند بوورن آنها برای دقایقی به تشویق ستاره ایرانی خود پرداختند.


نزدیک به هزار طرفدار شارلروا که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه خانگی واسلند رفته بودند بعد از برد پرگل 4-0 در لحظه ای که بازیکنان برای تشکر از آنها روبروی جایگاه می رفتند هنگام رویارویی با کاوه رضایی به شدت شعار"کاوه-کاوه"سر دادند که این اتفاق به صورت زنده از صفحات مجازی این باشگاه پوشش داده شد.


کاوه رضایی روز قبل از بازی در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه خود با بیان این که از بازگشت به خانه و خانواده اصلی اش در فوتبال بلژیک رضایت دارد مورد توجه طرفداران شارلروا قرار گرفت. بنا به نوشته سایت های منتسب به این باشگاه بلژیکی کاوه رضایی یکی از امیدهای اصلی طرفداران برای بازگشت به جایگاه دو فصل قبل و ایستادن در جمع چهار تیم بالای جدول است.

 

1431179

 

1431180

دیدگاه‌ها