کد خبر : 1634069 | 10 شهریور 1398 ساعت 16:38 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

از دربی تا دربی؛ ماهینی نمی‌خواهد برگردد؟

مدافع باتجربه پرسپولیس همچنان دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و باید دید چه زمانی قادر به حضور در جمع دیگر بازیکنان خواهد بود.

از دربی تا دربی؛ ماهینی نمی‌خواهد برگردد؟

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که در دیدار رفت دربی فصل گذشته با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد، با نزدیک شدن به دربی فصل جدید نیز همچنان شانس کمی برای همراهی تیمش خواهد داشت تا طولانی‌ترین دوره مصدومیت را در این تیم به نام خود ثبت کند.


کاپیتان دوم پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی هجمه زیادی را متوجه خود می‌دید، با عبور از این حواشی به کار خود در جمع سرخپوشان ادامه داده و اکنون دوران پایانی مصدومیت طولانی مدت خود را پشت سر می‌گذارد. از پاییز سال گذشته که دربی رفت لیگ هجدهم برگزار شد تا دربی رفت فصل جدید که قرار است در اوایل پاییز امسال برگزار شود، نزدیک به یک سال از دوری حسین ماهینی از ترکیب اصلی سرخپوشان می‌گذرد و او کاملا خوش شانس بوده که باشگاه نسبت به این مدت دوری بابت مصدومیت کاملا وفادار به بازیکن نشان داده و همین عامل باعث شده تا او باانگیزه بالاتری به دنبال جبران این روزهای تلخ باشد.


ماهینی که روزهای سخت و پرفشاری را پیش از مصدومیت رباط صلیبی پشت سر می‌گذاشت و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی و کمبود بازیکن، بنا به صلاحدید کادرفنی در پست‌های مختلفی به میدان می‌رفت، در جدال با استقلال دچار مصدومیت سختی شد و در نهایت مجبور به عمل جراحی با توجه به پارگی رباط صلیبی شد. او در حالی که امیدوار بود طی هفته‌های پایانی لیگ به ترکیب بازگردد، در نهایت دقایقی کوتاه در دیدار فینال جام حذفی فرصت یافت. در شروع فصل جدید نیز او در تمرینات تیم در ترکیه به دلیل مصدومیت به تهران بازگشت تا همه از پایان دوران فوتبالی او در پرسپولیس خبر دهند اما ماهینی این روزها با تلاش بیشتر به دنبال این است تا روزهای تلخ یک سال اخیر را جبران کند و به بهترین شکل از فرصتی که باشگاه به او داده، سود ببرد.


کاپیتان دوم پرسپولیس این روزها به تمرینات گروهی بازگشته و تمرینات سبک خود را دنبال می‌کند و در دیدار تدارکاتی مقابل جوانان نیز به میدان رفت و اکنون در آستانه دربی برگشت هرچند از کمترین شانس برای حضور در ترکیب برخوردار است اما باید دید در ادامه چه شرایطی برای خود شکل می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها