کد خبر : 1634160 | 11 شهریور 1398 ساعت 01:25 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز به لطف درخشش ستاره ولزی

ویارئال 2-2 رئال؛ گرت بیل، مغضوبی که ناجی شد

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد.

ویارئال 2-2 رئال؛ گرت بیل، مغضوبی که ناجی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار دو بار از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند از این دیدار خارج از خانه به یک امتیاز برسند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6، روی ارسال خوب گرت بیل، بنزما گل اول را به ثمر برساند اما حضور به موقع آلبیول مانع از رسیدن رئال به گل شد.

در حالی که رئالی ها سعی می کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند، در دقیقه 12، روی اشتباه سرخیو راموس، تیم میزبان به گل رسید. بعد از اینکه کاپیتان رئال توپ را در میانه زمین لو داد، بازیکنان ویارئال یک حمله سریع را ترتیب دادند. ابتدا ضربه اکامبی را تیبو کورتوا برگشت داد ولی توپ برگشتی را جرارد موره نو تبدیل به گل کرد. داور در ابتدا گل را نپذیرفت ولی بعد از بررسی صحنه با VAR، صحت گل را تایید کرد.

 

1431374

 

رئالی ها به این گل واکنش نشان دادند و تلاش کردند تا با در اختیار گرفتن توپ و میدان به گل تساوی برسند. در دقیقه 21، ارسال خطرناک گرت بیل می توانست به گل تساوی تبدیل شود اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات رئالی ها ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر هم شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از آن استفاده کنند. البته بازیکنان ویارئال هم با بازی خوب و منطقی، مانع از ایجاد موقعیت های خطرناک روی دروازه شان می شدند.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، روی یک حرکت تیمی بود که گرت بیل گل تساوی را برای رئال زد. پاس پشت پای عالی یوویچ برای کارواخال و ارسال عرضی او در مقابل دروازه خالی به بیل رسید و او هم با بغل پا کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1431395

 

1431394

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 57 به گل برسند اما دروازه بان ویارئال با واکنش های خوب، دو ضربه پیاپی تونی کروس را دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان ویارئال هم صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند تا اینکه در دقیقه 74، تیم میزبان توانست به گل دوم برسد. روی یک ارسال از سمت راست بود که توپ به کارلوس باکا رسید. شوت محکم او را کورتوا دفع کرد. توپ برگشتی به اونتیوورس رسید و شوت نه چندان محکم او را در دهانه دروازه، موی گومز تبدیل به گل دوم ویارئال کرد.

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 84 به گل تساوی برسند اما بعد از اینکه فرناندز ضربه مودریچ را دفع کرد، بنزما نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

 

1431396

 

اما سرانجام در دقیقه 86، رئال به گل تساوی رسید. روی یک حمله سریع بود که با پاس مودریچ، گرت بیل صاحب موقعیت شد و بعد از یک حرکت عرضی درون محوطه جریمه، با ضربه ای دقیق با پای چپ، کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی رئالی ها به دنبال زدن گل برتری بودند اما در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، گرت بیل به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. اما این اتفاق تاثیری روی نتیجه نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها