کد خبر : 1634216 | 11 شهریور 1398 ساعت 11:55 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی و پیکان تهاجمی به سبک فولاد و سپاهان

کامبک پیکان چطور تکمیل نشد

پیکان در یکی از تهاجمی‌ترین بازی‌های چند فصل اخیر خود اما با ثبت سه گل و از دست دادن سه موقعیت ایده آل گلزنی، در نهایت با شکست قائمشهر را ترک کرد.

کامبک پیکان چطور تکمیل نشد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که طی فصول اخیر با نمایش‌های غالبا دفاعی خود شناخته می‌شد، این هفته روی دیگری از خود به جا گذاشت که البته در دستیابی به نتیجه نهایی ناکام ماندند و نتوانستند علیرغم ثبت سه گل به امتیازی دست یابند.


تیم حسین فرکی که اسیر اشتباهات فردی در دیدار با نساجی مازندران شده بود و بر این اساس با دریافت چهار گل در آستانه شکست قرار داشت، با نمایشی دیدنی طی 30 دقیقه پایانی بازی به دو گل دست یافت تا فاصله را با رقیب کمتر کند اما از دست دادن دو موقعیت ایده آل گلزنی آنها را برای تکمیل کامبک ناکام گذاشت.

 

1431456


پیکانی‌ها در این بازی ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در همان نیمه اول موفق شدند روی ارسال محمد ستاری که در این فصل به جمع این تیم اضافه شده و خطای پنالتی حریف به پنالتی دست یافتند. محمد ستاری که در فصل گذشته نیز در ترکیب پارس جم، ضمن عملکرد دفاعی قابل قبول، در فاز تهاجمی نیز با ارسال‌های مناسب توانسته بود تیمش را به هدف نزدیک کند، اینبار در ترکیب پیکان نیز موفق عمل کرد و روی ارسال او پیکانی‌ها به ضربه پنالتی دست یافتند تا در نهایت با ضربه مغانلو بازی را به تساوی بکشاند. با این حال دقایقی بعد نساجی گل دوم را نیز روی اشتباه فردی پیکانی‌ها به ثمر رساند. در نیمه دوم هم نساجی به دو گل دیگر رسید تا حسین فرکی در آستانه شکست تلخ و سنگینی قرار گیرد. بعد از اینکه نتیجه بازی 4-1 شد، پیکان در ادامه بازی یک نمایش غیرقابل تصور به اجرا گذاشت. بار دیگر این محمد ستاری بود که با نفوذ خود، اینبار امیرحسین کریمی را در میانه میدان به خوبی پیدا کرد و همکاری این دو در نهایت با ارسال برای واسعی، گل دوم پیکان و پاس گل ستاری را بهمراه داشت.

 

1431459


پیکانی که با این گل روحیه مناسبی به دست آورده بود، در ادامه عملکرد تهاجمی موفق خود در این بازی، چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه نساجی شکل داد و در نهایت بار دیگر پنالتی روی جلال الدین علی محمدی با ضربه مغانلو فاصله را کمتر کرد. نساجی و شاگردان رضا مهاجری که برد خود را شکننده می‌دیدند در دقایق پایانی بازی هم با آشفتگی دفاعی خود فرصت‌های مناسبی نصیب پیکان کردند که یکبار محمدی و در آخرین دقیقه هم پورصف شکن، دو موقعیت تک به تک و فوق العاده را از دست دادند تا فرکی در یکی از بهترین نمایش‌های تهاجمی تیمش طی فصول اخیر در دستیابی به امتیاز ناکام بماند.
پیکان که معمولا تیمی دفاعی و با بردهای میلیمتری شناخته می‌شد، در این بازی و بعد از اینکه از حریف با سه گل عقب افتاد، نشان داد در صورتی که میل تهاجمی تیم افزایش یابد، قادر است به روزهای اوج گذشته نزدیک‌تر شود. با این حال اشتباهات فردی و ناهماهنگی بین بازیکن باعث شده تا فرکی کمی محتاط‌ تر ظاهر شود و باید دید چه زمانی از شیوه تهاجمی خود که در فولاد و سپاهان نیز جواب داده بود سود خواهد برد.

 

1431457

دیدگاه‌ها