کد خبر : 1634228 | 11 شهریور 1398 ساعت 12:34 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس ساها:

پوگبا، تنها ستاره جهانی منچستریونایتد

لوئیس ساها، ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد با ستایش از هموطنش پل پوگبا می‌گوید او تنها ستاره بزرگ یونایتد بوده و می‌تواند برنده توپ طلا شود.

پوگبا، تنها ستاره جهانی منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس ساها، ستاره سابق فوتبال فرانسه و باشگاه منچستریونایتد با تمجید از پل پوگبا هموطنش که امروز با پیراهن شیاطین سرخ بازی می‌کند می‌گوید پوگبا در ترکیب یونایتد تنها ستاره در کلاس جهانی است و پتانسیل دریافت توپ طلا را دارد.

 

پوگبا در طول تابستان با شایعات زیادی درباره خروجش از یونایتد مواجه بود و به نظر می‌رسید با ترک اولدترافورد راهی رئال مادرید خواهد شد. ولی حالا قرائن و شواهد نشان می‌دهد او با وجود فصل پرتنشی که سال گذشته در این تیم گذراند امسال نیز برای یونایتد بازی خواهد کرد.

 

1431495

 

لوئیس ساها، ستاره سابق فوتبال فرانسه که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد می‌گوید انتقاد از ستاره‌ای مثل پوگبا اتفاقی طبیعی است. ساها هموطنش را یک سطح بالاتر از سایر بازیکنان یونایتد می‌داند.

 

ساها درباره پل پوگبا گفت:" پل قابلیت این را دارد که یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال باشد و حتی می‌تواند برنده توپ طلا شود".

 

ستاره سابق فرانسوی در ادامه گفت:" نمی‌خواهم به بازیکنان دیگر بی‌احترامی کنم ولی پوگبا می‌تواند بگوید من در حال حاضر تنها بازیکن یونایتد هستم که می‌تواند ادعا کند فوتبالیستی در کلاس جهانی است. او واقعا حق دارد چنین ادعایی داشته باشد. ولی پوگبا در عین حال همیشه در معرض توجه خواهد بود چون تنها ستاره واقعی تیمش است".

 

لوئیس ساها در ادامه گفت:" اگر پوگبا یک روز خوب کار نکند همه نگاه‌ها متوجه او خواهد بود و همه از او سوال خواهند پرسید. پوگبا همه تلاشش را می‌کند ولی گاهی کسی نیست که به او کمک کند".

 

دیدگاه‌ها