کد خبر : 1634237 | 11 شهریور 1398 ساعت 12:59 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه:

برگزاری اردوی بعدی تیم‌ملی فوتسال با بازیکنان اصلی

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که اردوی بعدی این تیم با حضور بازیکنان اصلی تیم ملی برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوی بعدی تیم‌ملی فوتسال با بازیکنان اصلی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه درباره اردوی فعلی تیم ملی فوتسال در مرکز ملی فوتبال گفت: اردوی خوبی را برگزار کردیم و پس از این اردو تنها یک اردوی دیگر تا پیش از حضور در تورنمنت آستاراخان در پیش داریم.
 

وی ادامه داد: در شرایطی که تمام بازیکنان درگیر حضور در مسابقات بین‌المللی قهرمانی آسیا و تورنمنت بین قاره‌ای بودند، ترجیح دادیم که این اردو را با حضور بازیکنان جوان برگزار کنیم و از نظر تاکتیکی روی آنها تأثیر بگذاریم. این اقدام، مهمترین تأثیر برگزاری این اردوست و البته دو سه بازیکن خوب و باتجربه مانند احمد اسماعیل‌پور و محمدرضا سنگ‌سفیدی را هم به این اردو دعوت کردیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اردوی بعدی تیم ملی فوتسال را 27 شهریور و پس از بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌کنیم. در این اردو بازیکنان اصلی تیم ملی حضور خواهند داشت. البته زمان کافی در اختیار نداریم، اما در تلاش هستیم که با برنامه‌ریزی مناسب، ریکاوری خوبی صورت بگیرد و با آمادگی نسبی در تورنمنت آستاراخان حاضر شویم.

 

 

دیدگاه‌ها