کد خبر : 1634245 | 11 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه خروج پسردایی جرارد از لیورپول صادر شد

بابی دانکن، پسردایی 18ساله استیون جرارد که مدعی شده بود لیورپول او را گروگان گرفته و اجازه ترک باشگاه را به او نمی‌دهد امروز به فیورنتینا می‌پیوندد.

اجازه خروج پسردایی جرارد از لیورپول صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، بابی دانکن، بازیکن جوان و 18ساله لیورپول که پسردایی استیون جرارد، اسطوره این تیم است امروز در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 2 میلیون یورویی به فیورنتینا خواهد پیوست تا آرزویش سرانجام محقق شود.

 

1431519

 

دانکن چندی پیش با اعلام اینکه باشگاه لیورپول او را گروگان گرفته و با اینکه او خواهان پیوستن به فیورنتینا است این اجازه را به او نمی‌دهد. دانکن حتی مدعی شد که این رفتار لیورپول به سلامت روانی او آسیب زده است.

 

به گزارش گل، بابی دانکن سرانجام موفق شده رضایت لیورپول را جلب کند و امروز در آخرین فرصت نقل و انتقالات در ایتالیا، به قراردادی به ارزش 2 میلیون یورو که دو باشگاه بر سر آن به توافق رسیده‌اند به فیورنتینا خواهد پیوست.

 

بر اساس این قرارداد در صورت فروش دانکن توسط فیورنتینا 20درصد از مبلغ دریافتی این باشگاه به لیورپول تعلق خواهد گرفت. دانکن از یک سال پیش و از منچسترسیتی به لیورپول ملحق شده و در دوران پیش‌فصل از سوی یورگن کلوپ در چند بازی دوستانه و تدارکاتی مورد استفاده قرار گرفته بود.

 

دیدگاه‌ها