کد خبر : 1634248 | 11 شهریور 1398 ساعت 13:31 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

رویای 8 و 9 پرسپولیس با پیراهن تیم‌ملی(عکس)

احمد نوراللهی و مهدی ترابی دو هافبک تیم پرسپولیس امیدوارند در راه صعود به جام جهانی برای تیم ملی نقش پررنگی داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی و احمد نوراللهی جزو عناصر اصلی تیم گابریل کالدرون هستند. نوراللهی که حالا کاپیتان سوم پرسپولیس نیز محسوب می شود، پس از مصدومیت کامیابی نیا به پست هافبک دفاعی رفته و وظایف هجومی کمتری را برعهده دارد، اما ترابی در پست وینگر چپ به کار گرفته می شود و در دو هفته ابتدایی نیز عملکرد خوبی را داشته است.

 

این دو حالا در اردوی تیم ملی حضور دارند و امیدوارند در شرایطی که هافبک های پرتعدادی در تمرین هستند، آن ها نیز بتوانند جای خود در ترکیب اصلی را پیدا کنند. تیم ایران از هفته آینده کار خود برای جام جهانی 2022 را با دیدار مقابل هنگ کنگ آغاز می کند و این روند تا سال 2021 نیز ادامه خواهد داشت؛ یعنی زمانی که ترابی و نوراللهی جزو بازیکنان باتجربه فوتبال ایران خواهند بود و با حذف مهره های پا به سن گذاشته، احتمالا جایگاه ویژه ای را در تیم ملی خواهند داشت.

 

ترابی در جام جهانی 2018 به همراه تیم کارلوس کی روش در روسیه حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد. باید دید آیا او به همراه هافبک شماره 8 پرسپولیس می تواند در جام جهانی بعدی نیز به میدان برود یا نه؟ ترابی 24 ساله و نوراللهی 26 ساله حتی به نوعی شانس حضور در جام جهانی 2026 را نیز برای خود قائل هستند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها