کد خبر : 1634288 | 11 شهریور 1398 ساعت 15:08 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور

مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان اواخر هفته جاری در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور از اواخر هفته جاری در بخش آقایان آغاز و تکاپوی تیم‌های شرکت کننده برای کسب امتیازات از ورزشکاران به خدمت گرفته برای تصاحب عنوان‌های برتر بیشتر خواهد شد.

این رقابت‌ها در حالی پیگیری خواهد شد که فاصله امتیازی تیم‌های صدر جدولی با یکدیگر دور از دسترس نیست و این مرحله از مسابقات می‌تواند فرصتی برای جبران امتیازات از دست رفته تیم‌ها و کسب امتیازات بیشتر برای تیم صدر نشین جدول لیگ باشد.

 

با بررسی به جدول امتیازی تیم‌های شرکت کننده در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم آسان پرداخت با کسب 185 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم که سابقه دوسال قهرمانی پیاپی در رقابت‌های لیگ آقایان را دارا است، امسال نیز یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود و با جذب ورزشکاران برتر و ملی پوش دوومیدانی سعی دارد با کسب جام بیست و سوم رقابت‌های لیگ مردان، عنوان قهرمانی را هت تریک نماید.

 

در جدول رده بندی مسابقات یکی دیگر از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی، سپاهان است. این تیم پس از پایان مرحله نخست با کسب 153 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی است. تیمی یکپارچه با حضور ورزشکاران سرشناس دوومیدانی ایران که قصد دارد برای تصاحب عنوان قهرمانی باشگاه آسان پرداخت را با چالش مواجه نماید.

 

تیم مس سونگون یکی دیگر از تیم های مدعی برای عنوان قهرمانی است که با کسب 125 امتیاز فعلا در جایگاه سوم است.

 

تیم‌های دانشگاه آزاد با کسب 86 امتیاز، نفت تهران 85.5 امتیاز، پلیمر خلیج فارس 79 امتیاز، مس کرمان 68.5 امتیاز و دانشگاه یزد 60 امتیاز، شهدای نزاجا 57 امتیاز، مقاومت تهران 23 امتیاز و دانشگاه علوم پزشکی ایران به ترتیب عنوان‌های چهارم تا یازدهم جدول را دارا هستند.

 

برابر برنامه تنظیم شده کمیته مسابقات و با توجه به آیین نامه رقابت‌های دو و میدانی لیگ، این مسابقات در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5000 متر، 10000 متر، 110 متر با مانع، 400 متر با مانع، 3000 متر با مانع، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه گام، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، 4 در 100 متر امدادی و 4 در 400متر امدادی برگزار می‌شود.

 

مواد نیمه ماراتن و دهگانه با توجه به مصوبات آیین نامه در مرحله پایانی برگزار خواهد شد.

 

این مسابقات در بخش بانوان طی روزهای 21 و 22 شهریور ماه برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها