کد خبر : 1634294 | 11 شهریور 1398 ساعت 15:29 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم امید کمبود بازیکن ندارد؛

محصص: زمین تمرین نباید بهانه بازیکنان باشد

مرتضی محصص می گوید شرایط زمین تمرین نباید برای بازیکنان تیم امید بهانه باشد.

محصص: زمین تمرین نباید بهانه بازیکنان باشد

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم امید درباره شرایط تیم دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.


مسائل انگیزشی 90درصد فوتبال است


 بازیکنان تیم امید خیلی خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند. امروز نیز با استیلی در این مورد صحبت کردیم که بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. به نظر من مسائل روانی، ۹۰ درصد فوتبال است و ما اگر به مسائل انگیزشی و کم کردن استرس‌ها توجه کنیم، می‌توانیم در تمام رده‌ها موفق شویم.

 

مهم این است که مجیدی بازیکنانش را بشناسد


تیم امید به زودی به ازبکستان  می‌رود، اما در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست. حتی اگر بهترین نتیجه‌ها را بگیریم و برنده شویم و یا ببازیم مهم نیست. اما مهم این است که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید به این نتیجه برسد که کدام بازیکنان به درد تیم می‌خورد.

 

زمین تمرین نباید بهانه نرفتن به المپیک باشد


من به تیم امید نزدیک هستم، فدراسیون هیچ کمبودی برای تیم امید نگذاشته است. البته شرایط تیم بزرگسالان که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کند، با تیم امید تفاوت دارد همه جای دنیا هم به این شکل است. در مسابقاتی در شهر بوینس آیرس آرژانتین حضور داشتم. باید زمین تمرین بازیکنانی مثل آگوئرو را می‌دیدید. من هم قبول دارم که زمین تمرین باید کیفیتش خوب باشد، اما این نباید یک بهانه باشد و بگوییم که چون در زمین تمرین ورزشگاه امارات تمرین نکردیم، نتیجه نگرفتیم. تیم ملی بزرگسالان با کی‌روش در همین زمین، تمرین می‌کرد. حالا هم اگر بهترین زمین را داشته باشیم باز هم کسانی هستند که ایراد بگیرند.

 

کمبود بازیکن در تیم امید نداریم


فوتبال یک ورزش گروهی است. اما دقایقی در بازی وجود دارد که بازیکنانی می‌توانند مشکل را حل کنند. از این بازیکنان زیاد داریم. نورافکن و دلفی را داریم و با کمبود بازیکن مواجه نیستیم. اگر هم مجیدی تصمیم بگیرد که بازیکن جدیدی به تیم امید اضافه شود، به راحتی ۷، ۸ بازیکن دیگر را می‌تواند اضافه کند. در دقایقی از بازی اگر بازیکنی مثل مسی و رونالدو را داشته باشید به شما کمک می‌کنند. هرچند باید بگویم در هیچ پستی کمبود بازیکن نداریم و نفرات خوبی در تیم امید حاضر هستند.

دیدگاه‌ها