کد خبر : 1634321 | 11 شهریور 1398 ساعت 18:40 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

برادر مسی مشاور پدیده جدید بارسلونا

آنسو فاتی پدیده 16 ساله بارسا از "رودریگو"، برادر بزرگتر لیونل مسی به عنوان مشاور ورزشی اول خود استفاده می کند.

برادر مسی مشاور پدیده جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در بازی با رئال بتیس بود که آنسو فاتی با ورود به زمین توانست رکورد دومین بازیکن جوان تاریخ بارسا را از آن خود کند. او که 16 سال و 298 روز داشت، یک ربع فرصت حضور در زمین را پیدا کرد اما دو روز پیش برابر اوساسونا از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و توانست یکی از گل های بارسا را به ثمر برساند تا جوان ترین گلزن تاریخ این باشگاه بشود.

 

 

1431602

 

 

لیونل مسی پس از اولین بازی آنسو در رختکن او را در آغوش گرفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. تصویری که بازتاب گسترده ای داشت و خیلی ها معتقدند آنسو می تواند در آینده جانشین خوبی برای مسی باشد.

آنسو که بازیکن تیم جوانان بارسلونا است، اکنون امیدوار است در تیم اول باشگاه باقی بماند. نکته قابل توجه اینکه مشاور ورزشی اول او کسی نیست جز رودریگو مسی برادر بزرگتر لیونل مسی.

 

 

 

 

او که چندی پیش با مدیر برنامه های خود قطع همکاری کرد، چند ماهی است که از رودریگو مسی مشاوره می گیرد. پدر آنسو و رودریگو در تماس دائم با یکدیگر هستند و در اولین امضا قرارداد رسمی آنسو با بارسلونا نیز رودریگو حاضر بود اما حاضر نشد در عکس های مربوط به امضا قرارداد حضور یابد.

از زمان قطع همکاری فاتی با مدیر برنامه هایش، بسیاری از ایجنت های معروف در تلاش برای همکاری با او هستند اما در نهایت رودریگو مسی توانست اعتماد خانواده فاتی را جلب کند؛ هرچند هنوز مدیر برنامه های او محسوب نمی شود وعنوان مشاور را دارد.

 

 

1431437

 

 

 

دیدگاه‌ها