کد خبر : 1634354 | 11 شهریور 1398 ساعت 20:35 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فردِ آماده از قطر به تیم ملی آمد(عکس)

مهاجم بلندقامت تیم ملی در شرایط خوبی به اردوی شاگردان مارک ویلموتس اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد در ۶ سال اخیر در شرایطی به تمرینات تیم ملی ایران ملحق می‌شد و زیر نظر کارلوس کی‌روش کار می‌کرد که با تجربه بازی در فوتبال اروپا به اردوها می‌آمد ولی او اکنون بعد از حدود دو ماه تجربه کار با تیم قطری به جمع شاگردان مارک ویلموتس اضافه شده و تمرین می‌کند.

 

انصاری‌فرد در اولین اردوی تیم ملی زیر نظر مارک ویلموتس نیز حضور داشت و در هر دو دیدار تدارکاتی مقابل سوریه و کره جنوبی نیز جزو ترکیب ایران بود تا سرمربی بلژیکی نشان دهد از این مهاجم بلند قامت شناخت دارد و نگاه ویژه‌ای روی او در تمرینات و بازی‌ها خواهد داشت.

این مهاجم که بعد از دوران حضور در اوساسونا اسپانیا، پانیونیوس، المپیاکوس یونان و ناتینگهام فارست انگلیس، در نقل و انتقالات تابستانی راهی السیلیه قطر شده، در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل یکی از گلزنان برتر تیمش بود و در هفته اول لیگ ستارگان نیز تک گل السیلیه را برابر الخور به ثمر رساند.

 

انصاری‌فرد که در نخستین بازی تیم ملی ایران با هدایت ویلموتس مقابل سوریه ۲ پاس گل به علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی داد، اکنون با آمادگی بیشتری که در قطر پیدا کرده به اردوی تیم ملی ایران آمده تا بتواند مهره موثری برای ویلموتس باشد.

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها