کد خبر : 1634380 | 11 شهریور 1398 ساعت 22:53 | 85.3K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار جلسه شبانه با فتحی

استقلال-چشمی امشب نهایی می‌شود!

مدافع فصل گذشته استقلال برای تمدید قرارداد با این باشگاه از ساعت دیگر با مدیرعامل باشگاه وارد جلسه خواهد شد.

استقلال-چشمی امشب نهایی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام نیاز استراماچونی باشگاه حدود دو هفته است که مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با روزبه چشمی را از سر گرفته است و در این بین چند جلسه بین طرفین برگزار شده است.

 

اما قرار است امشب روزبه چشمی جلسه‌ای با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کند که اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال فراوان مدافع استقلال در پایان این جلسه قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید خواهد کرد.

 

 در حال حاضر توافق کامل مالی بین چشمی و باشگاه استقلال انجام شده است و فقط مسائل کوچکی است که اگر آنها حل شود به احتمال فراوان شماره ۴ آبی‌ها از فردا در تمرین این تیم شرکت خواهد کرد.

 

امیرحسین فتحی که در حال تلاش برای جذب بازیکن در پست دفاع وسط و مهاجم است، با تمدید قرارداد روزبه چشمی به احتمال فراوان می تواند هواداران را از عملکرد خود در فصل نقل و انتقالات راضی کند.

 

در صورتیکه چشمی امشب با استقلال تمدید کند به همراه محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مهره‌های اصلی دفاعی استقلال را در لیگ نوزدهم تشکیل خواهند داد.

 

امیرحسین فتحی امشب قرار است در برنامه فوتبال برتر شرکت کند و بعد از آن وارد جلسه با روزبه‌چشمی خواهد شد که خیلی ها امیدوارند خروجی آن تمدید قرارداد این مدافع باشد.

دیدگاه‌ها