کد خبر : 1634381 | 11 شهریور 1398 ساعت 23:07 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ محکم مدیر بایرن به انتقادات لواندوفسکی

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پاسخ انتقادات اخیر رابرت لواندوفسکی را داد.

پاسخ محکم مدیر بایرن به انتقادات لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم لهستانی و گلزن بایرن مونیخ که اخیرا قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرده، در سالهای اخیر انتقاداتی نسبت به سیاست نقل و انتقالاتی بایرن و عدم تمایل به خرید بازیکنان بزرگ و گرانقیمت داشته است. حالا این انتقادها با پاسخ حسن صالح حمیدزیچ مواجه شده است.

 

حسن صالح حمیدزیچ به کیکر گفت: "لازم نیست لواندوفسکی نگران شغل من یا کارل هاینس رومینیگه یا اولی هوینس باشد و قطعا این اتفاق در انظار عمومی نباید رخ بدهد و به نظر می رسد خود لواندوفسکی نیز متوجه این موضوع شده است.

 

1430259

 

اگر این کار را نکنیم (سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان) شرایط برای بایرن دشوار خواهد شد زیرا ما نمی توانیم هر تابستان صدها میلیون یورو هزینه کنیم. این موضوعی است که ما بارها و بارها در مورد آن با نیکو کوواچ صحبت کرده ایم و اگرچه هدف ما قهرمانی و یک بار دیگر موفقیت در لیگ قهرمانان است، اما باید به طور مرتب و همیشگی روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنیم.

 

ورود اولیور کان به تیم مدیریتی بایرن مونیخ؟ من به عنوان مدیر ورزشی مسئولیت های یک مدیر ورزش را در حال حاضر بر عهده دارم. من قطعا می خواهم به کار خود ادامه دهم. من مسئولیت بزرگی دارم، باید مسائل مهمی را نظم و ترتیب دهم البته باید تحمل زیادی داشته باشم، اما همانطور که نشان داده ام می توانم این کار را انجام دهم. من به ویژه در دوره انتقال نه چندان راحت سال 2019، چیزهای زیادی در کار خود دیده و نکات زیادی آموخته ام و معتقدم پیشرفت کرده ام.

دیدگاه‌ها