کد خبر : 1634427 | 12 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع کومان از دی‌لیخت: او هنوز به یووه عادت نکرده

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند از ماتیس دی‌لیخت که در یووه شروع خوبی نداشته دفاع کرده است.

دفاع کومان از دی‌لیخت: او هنوز به یووه عادت نکرده

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند با حمایت از ماتیس دی‌لیخت، مدافع ملی‌پوش این کشور که بعد از پیوستن به یوونتوس به عقیده بسیاری از کارشناسان در این تیم شروع خوبی نداشته، می‌گوید دی‌لیخت در یووه در پستی که به آن عادت نداشته مورد استفاده قرار گرفته. کومان همچنین اشاره می‌کند که این اتفاق‌ها در شروع یک دوره جدید طبیعی است و خود او در اولین بازی‌اش با پیراهن بارسلونا عملکردی فاجعه‌بار داشته.

 

1431739

 

دی‌لیخت به خاطر عملکردش در جریان پیروزی 4-3 یوونتوس مقابل ناپولی در روز شنبه مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است. ستاره هلندی در ماه جولای با قراردادی 75 میلیون یورویی از آژاکس به یوونتوس منتقل شده بود.

 

کومان در این باره گفت:" قبل از بازی اخیر سوالهایی مطرح بود که چرا دی‌لیخت در بازی اول به میدان فرستاده نشده. بعد هم دی‌لیخت بازی کرد چون یک بازیکن دیگر مصدوم شده بود. بله او خوب بازی نکرد و روی گل هیروینگ لوزانو اشتباه بدی داشت. ولی دو گل دیگر فرق داشتند. یکی از آنها ضربه  آزاد بود که دفاع در برابر آن همیشه دشوار است".

 

سرمربی تیم ملی هلند در ادامه گفت:" ولی بله، واقعیت این است که دی‌لیخت آنطور که انتظار داشتیم بازی نکرد. من بعد از آن با دی‌لیخت صحبت کردم. بعضی وقتها افراد با تغییر خیلی زود کنار می‌آیند. من هنوز روزنامه‌های بعد از اولین بازی‌ام در بارسلونا را دارم. واقعا فاجعه بود. ما 2-0 باختیم و همه داشتند از من و انتقالم به بارسا انتقاد می‌کردند. ماتیس فقط 20 سال دارد. کارشناسان تلویزیونی موضوعی به اهمیت انتقال به یک باشگاه جدید را خیلی ساده می‌گیرند".

 

 

دیدگاه‌ها