کد خبر : 1634503 | 12 شهریور 1398 ساعت 15:06 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل ایران و عربستان حل می شود؟

رسانه های عربستانی مدعی شدند که عزم ای اف سی برای حل مشکل میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی برابر یکدیگر جزم شده و این تصمیم در اواخر ماه سپتامبر گرفته می شود.

مشکل ایران و عربستان حل می شود؟

به گزارش ورزش سه، چند سالی است که تیم های ایرانی و عربستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر هم در حالی به میدان می روند که کشورهای امارات، عمان و قطر میزبان این مسابقات هستند و هیچ دیداری بین دو کشور در ورزشگاه اختصاصی هر باشگاه انجام نمی شود.


طبق اعلام رسانه های عربستانی قرار است در اواخر ماه سپتامبر جلسه ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این موضوع برگزار شود و مسئولان در تلاش هستند که این مشکل را برطرف‌کنند تا تیم های ایرانی در عربستان و تیم های عربستانی در ایران بتوانند بازی کنند و از امتیاز میزبانی خود به طور کامل استفاده کنند.

 

در لیگ قهرمانان امسال و در منطقه غرب ۴ تیم باقی مانده اند که سه تیم آن عربستانی است ، شاید اگر بازی برگشت ذوب اهن و الاتحاد در اصفهان برگزار می شد می توانستیم امیدوار به صعود باشیم.

 

در لیگ قهرمانان فصل آتی، تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو به نمایندگی از ایران حضور خواهند داشت و در سوی مقابل از عربستان تیم های الاهلی، الهلال، النصر و التعاون در اسیا حضور دارند.

 

1431874

دیدگاه‌ها