کد خبر : 1634528 | 12 شهریور 1398 ساعت 16:35 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوبان توضیح می دهد

چرا مودریچ به پیشنهاد میلان پاسخ منفی داد؟

لوکا مودریچ با وجود علاقه میلان برای جذب او در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر نیز در رئال بماند.

چرا مودریچ به پیشنهاد میلان پاسخ منفی داد؟

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ که در سال 2018 برنده توپ طلای بهترین بازیکن جهان شد، در ماه های اخیر به عنوان یکی از اهداف میلان و اینتر در بازار نقل و انتقالات مطرح شد اما مدتی پیش پائولو مالدینی، مدیر فنی روسونری، ضمن تایید ارزش های فنی مودریچ، اعلام کرد که چنین انتقالی انجام نخواهد شد و سپس بوبان هم صحبت های او را تایید کرد.

 

 

1402341

 

 

شایعات درباره خروج مودریچ از رئال مادرید زمانی به اوج رسید که نام او از سوی زین‌الدین زیدان در فهرست بازیکنان رئال برای بازی دوستانه مقابل سالزبورگ قرار نگرفت. با اینکه بعدها از سوی باشگاه اعلام شد که مودریچ به دلیل مشکلات فیزیکی در آن بازی حضور نداشته ولی شایعات همچنان در اینجا و آنجا دست به دست شده و ادعا می‌شد مودریچ رئال را ترک خواهد کرد تا این باشگاه بتواند نیمار را از پاری سن ژرمن جذب کند.

 

زوانومیر بوبان مدیر فنی باشگاه میلان در مورد دلیل عدم تمایل مودریچ برای پیوستن به میلان به اسکای اسپورتس گفت:« مودریچ یکی از هواداران قدیمی میلان است. بازیکنی خارق العاده ولی انتقال او ممکن نبود. شاید علاقه قلبی او پیوستن به میلان بود ولی نمی خواست پس از یک فصل بعد با رئال این تیم را ترک کندو این نشانه ای از بزرگی اوست. ما هرگز بر سر این موضوع به یکدیگر نزدیک نشدیم.»

 

 

دیدگاه‌ها