کد خبر : 1634612 | 13 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوروا نورد به لوکاکو: ایتالیایی‌ها نژادپرست نیستند

گروهی از هواداران اینترمیلان با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به روملو لوکاکو از هواداران کالیاری که لوکاکو گفته بود او را آزار نژادپرستانه داده‌اند، دفاع کردند.

کوروا نورد به لوکاکو: ایتالیایی‌ها نژادپرست نیستند

به گزارش "ورزش سه"، گروهی از هواداران اینترمیلان که به گروه هواداران کوروا نورد معروفند در نامه‌ای سرگشاده خطاب به روملو لوکاکو مدعی شدند آنچه مهاجم بلژیکی ادعا کرده حملات نژادپرستانه هواداران کالیاری به او بوده، نه اقدامی نژادپرستانه بلکه شکلی از نمایش احترام بوده است.

 

لوکاکو که ماه گذشته با قراردادی که رکورد باشگاه اینتر را شکست از منچستریونایتد به این تیم ملحق شد، روز شنبه و در جریان پیروزی 2-1 نراتزوری مقابل کالیاری مدعی شد با شعارهایی از سوی هواداران کالیاری روبرو شده که او را به میمون تشبیه می‌کرده. درحالیکه هواداران کالیاری سابقه بدرفتاری با بازیکنان سیاه‌پوست را دارند لوکاکو از بازیکنان اینتر و دیگران خواسته بود علیه این تبعیض با هم متحد شوند.

 

1432005

 

اما هواداران کوروا نورد که یکی از پر سر و صداترین گروه‌های هواداری اینتر به حساب می‌آیند با ارسال نامه‌ای سرگشاده به لوکاکو به ادعاهای او واکنش نشان دادند. این گروه با دفاع از کالیاری مدعی شدند که نژادپرستی در ایتالیا یک مساله واقعی نیست.

 

در این نامه که در صفحه وبسایت این گروه منتشر شده آمده است:" سلام روملو. ما از طرف هواداران کوروا نورد منتظر تو هستیم. بله همانهایی که در زمان رسیدنت به میلان به استقبال تو آمدند. از اینکه فکر کرده‌ای آنچه در کالیاری اتفاق افتاد نژادپرستانه بوده متاسفیم. می‌خواهیم این را بدانی که وضعیت ایتالیا شبیه خیلی از کشورهای شمال اروپا نیست که نژادپرستی در آنجا مساله‌ای واقعی است. این شعارها برای کمک به تیمها است و عادی است. نه ما نژادپرست هستیم و نه هواداران کالیاری. لطفا این نوع رفتار هواداران ایتالیایی را نوعی احترام تلقی کن چون آنها از تو به خاطر گلهایی که ممکن است به تیم‌شان بزنی می‌ترسند و این واکنش‌ها را نشان می‌دهند نه به خاطر اینکه نژادپرست هستند".

 

 

دیدگاه‌ها