کد خبر : 1634644 | 13 شهریور 1398 ساعت 11:35 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم برانکو؛ دومین تیم با ارزش عربستان

لیگ عربستان در حالی هفته های ابتدایی خود را می گذراند که تیم ها امسال با هزینه های گزاف به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

تیم برانکو؛ دومین تیم با ارزش عربستان

به گزارش ورزش سه، سایت یورو اسپورت عربی با پایان فصل نقل و انتقالات در یک گزارش به هزینه های پرداختی تیم های حاضر در لیگ کشور عربستان در تابستان پرداخته است.


به گزارش این سایت تیم برانکو ایوانکوویچ یعنی الاهلی با هزینه ای بالغ بر ۵۵.۸۰ میلیون یورو بالا تر از تیم هایی همچون الهلال و الاتحاد در رده ی دوم این لیست قرار دارد. 


نکته ی جالب در مورد این لیست اما به پر هزینه ترین تیم عربستان در نقل و انتقالات تابستانی مربوط می شود، جایی که طی فصول گذشته الهلال همواره لقب پر هزینه ترین تیم این کشور را یدک می کشید؛ امسال اما النصر مدافع عنوان قهرمانی با هزینه ای بالغ بر ۵۷.۹۵ میلیون یورو در صدر این لیست قرار دارد؛ النصری که با پیروزی در دیدار رفت مقابل السد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مدعیان فتح این جام نیز محسوب می شود.


حال باید منتظر ماند و دید آیا تیم برانکو می تواند با وجود این هزینه ها نتایج قابل قبولی برای مدیران و هواداران کم صبر این تیم متمول عربی کسب کرده و موفقیت های خود را با پرسپولیس در عربستان و با الاهلی نیز تکرار کند یا خیر.

دیدگاه‌ها