کد خبر : 1634680 | 13 شهریور 1398 ساعت 13:10 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

فدرر جا ماند، نادال گزینه شماره یک قهرمانی

طلسم ۲۰ برای اسطوره سوییسی تنیس جهان

اسطوره سوییسی تنیس جهان در آمریکا مقابل حریف نه چندان شناخته شده خود غافلگیر شد و شکست خورد.

طلسم ۲۰ برای اسطوره سوییسی تنیس جهان

به گزارش "ورزش‌سه"، به نظر می‌رسد فتح بیست‌ویکمین گرنداسلم برای راجرر فدرر به یک طلسم تبدیل شده و او یا در فینال و یا خیلی زودتر از رسیدن به فینال در رقابت‌های معتبر از قهرمانی بازمی‌ماند.


بعد از اینکه راجرر فدرر بعد از یک دیدار سخت و طولانی در فینال تنیس ویمبلدون نتیجه را به جوکوویچ واگذار کرد، در تنیس اوپن آمریکا همه علاقه مندان به این رشته بار دیگر منتظر شکل گرفتن این جدال جذاب در فینال بودند.


اما راجرر فدرر در دیدار با گریگور دمیتروف، تنیسور شماره 78 جهان از بلغارستان او را در آمریکا غافلگیر کرد. تنیسور سوییسی با اینکه ۲ بر یک از حریفش پیش بود، ست های چهارم و پنجم را با اختلاف نسبتا زیادی به دمیتروف واگذار کرد تا خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد، از دور رقابت های تنیس اوپن آمریکا کنار برود.


با اینکه نزدیک به یک سال‌و‌نیم از فتح آخرین گرنداسلم توسط فدرر در استرالیا می‌گذرد، به نظر می‌رسد قهرمانی شماره ۲۱ برای تنیسور ۳۸ ساله اما خستگی ناپذیر طلسم شده است.


با کنار رفتن راجر فدرر، حالا رافائل نادال مدعیان اصلی قهرمانی در آمریکا است. جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات درحالی که دو بر یک از استن واورینکا، حریف سوئیسی خود پیش بود در سِت سوم به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه انصراف داد. او تاکنون ۱۶ قهرمانی در گرنداسلم ها کسب کرده، در حالی که نادال ۱۸ عنوان قهرمانی دارد و فدرر هم با ۲۰ قهرمانی در صدر است.

دیدگاه‌ها