کد خبر : 1634710 | 13 شهریور 1398 ساعت 14:31 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور ستاره مراکشی در تیم برانکو

تیم النصر عربستان پیشنهاد معاوضه امراباط را به تیم های الاهلی و الهلال داده است.

احتمال حضور ستاره مراکشی در تیم برانکو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در یکی از روزنامه های عربستان منتشر شد که النصر قصد دارد تا در نقل و انتقالات تابستانی نورالدین امراباط وینگر مراکشی خود را به فروش برساند.

 

عبدالله المالکی کارشناس فوتبال عربستان در این مورد گفته بود: النصر پیشنهاد معاوضه نورالدین امراباط را با سلملن الموشر بازیکن الاهلی داده است تا اینگونه خرج تیم خود را پایین بیاورد.


محمد الشیخ سخنگوی سابق فدراسیون فوتبال عربستان نیز عنوان کرده است که النصر با توجه به حقوق بسیار بالای این ستاره مراکشی می خواهد تا با معاوضه وی یک بازیکن عربستانی از الاهلی بگیرد تا لیستش برای خرید یک بازیکن خارجی دیگر باز بشود.

 

1432115

 

محمد ابوهدایه یکی دیگر از کارشناسان فوتبال عربستان نیز در این باره گفته است که النصر به پیشنهاد باشگاه الاهلی کفایت نکرده و به الهلال نیز پیشنهاد معاوضه با سلمان فرج را داده است، او از تصمیم باشگاه النصر برای رد کردن این ستاره اظهار تعجب کرده است.

 

این صحبت ها باعث شد تا منابع نزدیک به تیم النصر واکنش نشان بدهند و اعلام کردند که این صحبت ها کاملا غیرواقعی است و گفتند چرا النصر باید ستاره ای چون امراباط را معاوضه کند؟ بعد از حضور در مرحله یک چهارم آسیا و قهرمانی در لیگ فصل قبل، عده ای هستند که می خواهند تیم را زمین بزنند و شروع به شایعه پراکنی می کنند.

 

گفتنی است قیمت قرارداد نورالدین امراباط ۲۰ میلیون و ۶۰۰هزارریال عربستان ارزش دارد و پنجمین بازیکن گرانقیمت تیمش بعد از جولیانو، احمد موسی، عبدالرزاق حمدالله و مایکون است.

دیدگاه‌ها