کد خبر : 1634720 | 13 شهریور 1398 ساعت 14:56 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: بدن بازیکنان مان در هوای گرم تحلیل رفته است

سرمربی شاهین بوشهر می گوید بازی و تمرین در هوای گرم به ضرر این تیم است نه سایر تیم ها.

ویسی: بدن بازیکنان مان در هوای گرم تحلیل رفته است

عبدالله ویسی در این باره به ورزش سه گفت: همه فکر می کنند چون هوای بوشهر گرم است و ما در این هوا تمرین می کنیم تیم های دیگر می آیند شکست می خورند و می روند. گرما و رطوبت 90 درصد چیزی نیست که کسی به آن عادت کند. سپاهان یک روز آمد بازی کرد و رفت ولی ما در این گرما بدن هایمان تحلیل می رود. البته سپاهان بسیار خوبی بازی کرد و در این شکی نیست.

 

او ادامه داد: بازی دوم به جز صادق بارانی و شیرزاد بقیه بازیکنان مان اولین بار بود در زمین امام رضا بازی می کردند و این نشان می دهد ما به زمان نیاز داریم. با وقت های اضافه 95 دقیقه برابر پدیده 10 نفره بازی کردیم ولی بچه ها نشان دادند می توانند یک کارهایی انجام بدهند.

 

سرمربی شاهین در مورد کیفیت بازیکنان جوان تیمش هم گفت: صد در صد به بازیکنان جوان تیم مان امیدوار هستیم. نسبت به بودجه ای که تیم را بسته ایم شرایط خوب است. جوان های خیلی خوبی داریم که هنوز روی فرم نیستند، یا بدنسازی نکرده اند یا جو لیگ برتر آنها را گرفته است. آن سال که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم هم تیم 2 سال لبه پرتگاه بود و باید به شاهین زمان داد.

 

وی افزود: عده ای تیم را تخریب می کنند، منظورم هواداران اصیل شاهین و بعضی از مسئولان دلسوز نیست ولی یک عده دنبال تخریب هستند که نمی توانند کاری کنند. به حمایت مسئولان نیاز داریم. بعضی از تیم ها بازیکن خارجی آورده اند که ذخیره هستند و ما با این شرایط نیاز به رفاه و امکانات بیشتر داریم تا بتوانیم بهتر عمل کنیم.

 

ویسی در مورد هدفش از رتبه این فصل شاهین می گوید: تمام تیم ها سال اول می آیند که سقوط نکنند، مخصوصا تیم هایی که بودجه کافی ندارد باید برای ماندن بجنگند. البته ما باید بازی های خوبی انجام بدهیم و هدف گذاری مان بالاتر از این حرف ها باشد. مطمئنا برای جایگاه خوب در جدول می جنگیم.

دیدگاه‌ها