کد خبر : 1634723 | 13 شهریور 1398 ساعت 15:03 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم

هافبک-مهاجم این فصل نفت مسجدسلیمان می گوید از انتخابش راضی است و امیدوار است تا نفت بتواند شگفتی ساز رقابت ها شود.

ابراهیمی: پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم

به گزارش ورزش سه، در هفته دوم لیگ، نفت مسجدسلیمان که در دقایق ابتدایی بازی با یک گل از صنعت نفت عقب افتاده بود, با حملات پرتعداد روی دروازه آبادانی ها توانست در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر برساند.


بر اساس آمار یازده.نت، حسین ابراهیمی در بازی با صنعت نفت آبادان، ۴ پاس کلیدی به هم تیم هایش داد و ۱۷ بار توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد و با نمره فنی ۷.۷ ستاره اول زمین بود. در این هفته هیچ بازیکنی نتوانست آمار بیش از ۴ پاس کلیدی را ثبت کند.

 

وی درباره این امار به خبرنگار ورزش سه، این چنین توضیح داد: راستش را بخواهید من با بچه های تیم هم که صحبت می کنم گفته ام که پاس گل دادن را خیلی بیش تر از گل زدن دوست دارم و سعی می کنم فضاهای خالی را ببینم و مهاجمان را در موقعیت بهتری قرار بدهم، این هفته هم ۴ پاس کلیدی دادم که انشالله از هفته آتی این پاس ها بیشتر و البته منجر به گل بشود تا بتوانیم با بردهای شیرین دل هواداران مان را شاد کنیم.

 

حسین ابراهیمی درباره شرایط امسال تیم نفت و بازی با نفت ابادان نیز گفت: دو هفته نسبتا خوب را پست سر گذاشتیم و فکر می کنم هفته به هفته تیم ما بهتر شود. بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی داریم و انشالله با حمایت هواداران بتوانیم شگفتی ساز لیگ برتر بشویم. در بازی با نفت ابادان هم همه دیدند که ما همه کاره زمین بودیم و فکر می کنم تساوی کمترین حق ما از این بازی بود اما اینکه توانستیم در بازی خارج از خانه باخت را جبران کنیم فکر می کنم راضی کننده است.

 

وی درباره بازی با استقلال در بازی اینده گفت: قطعا دیدار راحتی برای استقلال نخواهد بود چرا که هیچ تیمی در مسجدسلیمان به راحتی نمی تواند به امتیاز گرفتن فکر کند و ما تنها به سه امتیاز بازی فکر می کنیم تا در کنار هواداران خود بتوانیم جشن اولین برد را بگیریم.

 

1432124

دیدگاه‌ها