کد خبر : 1634761 | 13 شهریور 1398 ساعت 18:10 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور بعد از روزهای پرحاشیه (عکس)

مهاجم پرسپولیس در نهایت در این تیم به حضورش ادامه می‌دهد و باید به دنبال بالا بردن تمرکز و نمایش درخشان در ادامه مسیرش با پیراهن شماره 70 باشد.

به گزارش "ورزش سه"، علیپور که طی دو فصل گذشته نمایش موفقی از حیث گلزنی در این تیم به جا گذاشته، ابتدای فصل و در نقل و انتقالات به دنبال جدایی بود و در نهایت اما در این تیم به کار ادامه داد. او اما بعد از دو هفته حضور در پرسپولیس به دنبال حواشی و هجمه‌ای که علیه‌اش شکل گرفته بود، بار دیگر سودای جدایی سر داد و روزهای پرحاشیه‌ای را بعد از جدال با تراکتور پشت سر گذاشت.


در نهایت اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، او باید به مفاد یکساله قراردادش با این تیم متعهد باشد و کارش را در جمع سرخپوشان ادامه دهد. علیپور که اکنون با 62 گل برترین گلزن این تیم در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود، به دنبال این است که در ادامه مسیر و با توجه به بازی‌های حساسی که سرخپوشان در پیش دارند، بار دیگر اعتماد سکوها و هواداران را به دست بیاورد و موفق شود جشن گل‌های خود را با پیراهن این تیم برپا کند.


مطمئنا در ادامه مسیر و با جا افتادن تاکتیک مدنظر کالدرون و سود بردن بهتر از هافبک‌ها برای تغذیه تیم، این بازیکن قادر خواهد بود نمایش بهتری در خط هجومی با گلزنی‌هایش به جا بگذارد.

 

1432173

دیدگاه‌ها