کد خبر : 1634766 | 13 شهریور 1398 ساعت 18:35 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

علیرغم اخبار ضد و نقیض؛

انتخابات هیئت فوتبال تهران برگزار می شود؟

در شرایطی که گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از تعویق در برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران می گوید، هیئت تهران این مسئله را تکذیب می کند.

انتخابات هیئت فوتبال تهران برگزار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که نادر فریادشیران عضو کانون مربیان فوتبال ایران، از تعویق در برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران خبر داد و این خبر توسط گل محمدی رئیس کل اداره ورزش و جوانان استان تهران که یکی از اعضای مجمع انتخاباتی نیز به شمار می رود، تایید شد.


امروز نیز ملک آباد که یکی از کاندیداهای هیئت فوتبال است، در گفتگو با "ورزش سه" اعلام کرد که مهدی تاج با تعویق انتخابات هیئت فوتبال استان تهران موافقت کرده و برای اینکه انتخابات در شرایط سالم تری برگزار شود، مهدی تاج با درخواست هایی که برای تغییر زمان برگزاری انتخابات وجود دارد، موافقت کرده است.

 

با این حال عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران از برگزاری انتخابات سخن می گوید و اینکه روز آینده طبق برنامه از پیش تعیین شده، انتخابات برگزار خواهد شد.

 

هیئت فوتبال استان تهران در شرایطی تلاش می کند تا انتخابات را طبق برنامه برگزار کند که مخالفت هایی از سوی برخی کاندیداها وجود دارد، ولی هنوز مهم ترین مقام مجمع یعنی مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال در این مورد واکنشی نداشته است.

دیدگاه‌ها