کد خبر : 1634784 | 13 شهریور 1398 ساعت 19:52 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز منتظر درخشش جیمز این‌بار با لباس ولز

سرمربی ناآشنای تیم ملی ولز در حالی باید تیمش را در مقابل آذربایجان همراهی کند که با توجه به دوشکست متوالی جایی برای اشتباه ندارد.

گیگز منتظر درخشش جیمز این‌بار با لباس ولز

به گزارش "ورزش سه"، یکی دیگر از 9 دیداری که قرار است در روز جمعه 15 شهریورماه در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2020 برگزار شود، دیدار دو تیم ولز و آذربایجان از گروه E این رقابت‌هاست.

 

دیداری که در ورزشگاه کاردیف برگزار می‌شود و تیم ملی این کشور با هدایت گیگزی محبوب و کاپیتانی گرت بیل تنها به دنبال پیروزی در این دیدار است.


ولزی‌ها که این مسابقات را با یک برد مقابل اسلواکی به‌خوبی آغاز کردند در ادامه نتوانستند روندشان را دنبال کنند و دو باخت پیاپی مقابل کرواسی و مجارستان امیدهای این کشور را برای راه‌یابی به جام جهانی کمرنگ کرده است درحالی‌که این تیم در جام ملت‌های اروپا تا یک‌چهارم نهایی پیش رفته بود.

 

1432202

 

رایان گیگز که حالا به عنوان سرمربی این تیم روی نیمکت ولزی‌ها نشسته است در غیاب آرون رمزی که اخیراً به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوسته است می‌تواند روی خلاقیت و آمادگی "دنیل جیمز" ستاره این روزهای منچستر تکیه کند. خیلی‌ها منتظرند تا کیفیت این جوان 21 ساله را در لباس ملی هم تمام کنند و این برمی‌گردد به رایان گیگز که حالا نقش زیادی در پیوستن او به منچستر داشت است.

 

1432204


 در حال حاضر تیم ملی مجارستان در این گروه پنج تیمی (E) از 4 بازی و 9 امتیاز در رده اول و ولزی‌ها از سه بازی و با تنها 1 برد و سه امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

دیدگاه‌ها