کد خبر : 1634794 | 13 شهریور 1398 ساعت 20:47 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

قطری ها و تایید شایعات احتمال خرید باشگاه رم

سفیر قطر در ایتالیا اخبار در مورد تمایل این کشور برای خرید باشگاه رم در سری آ را تایید کرد.

قطری ها و تایید شایعات احتمال خرید باشگاه رم

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر قطری ها سرمایه گذاری هنگفتی در عرصه فوتبال انجام داده اند و چه در زمینه اسپانسرینگ و چه در عرصه مالکیت، در فوتبال اروپا حضوری فعال داشته اند. حالا سفیر قطر در ایتالیا مدعی شد اگر طرفین از نظر مالی به توافق برسند، قطری‌ها باشگاه رم را به مالکیت خود در خواهند آورد.

 

این در حالیست که اخیرا چنین اخباری بارها از سوی جیمز پالوتا، مالک باشگاه رم تکذیب شده، اما به نظر می رسد قطری ها در خرید باشگاه رم جدی هستند.

 

1431356

 

سفیر قطر در مورد این شایعات پس از معرفی لوگوی جام جهانی 2022 ، که کشور قطر میزبان آن است گفت: "هر چیز در دنیای فوتبال ممکن است. در حال حاضر من از رابطه باشگاه رم و قطر چیزی نمی دانم، اما اگر در آینده امکانش وجود داشته باشد، کشور من از این فرصت استفاده می کند.

 

 دولت بسیار مشتاق سرمایه گذاری در پروژه هایی است که دارای پتانسیل قوی در هر زمینه ای هستند. این علاقه در زمینه های ورزشی، صنعتی، اقتصادی و نظامی وجود دارد و برای ما تفاوتی وجود ندارد زیرا قصد داریم در تمام سطوح فعالیت و کار کنیم. اگر امکان خرید باشگاه رم با رقمی معقول وجود داشته باشد، قطری ها برای خرید این تیم پیشنهاد خواهند داد."

دیدگاه‌ها