کد خبر : 1634796 | 13 شهریور 1398 ساعت 21:13 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان با نسلی جدید به دنبال دبل هلند

مانشافت یک پیروزی تا صدرنشینی فاصله دارد

تیم ملی فوتبال آلمان در صورت پیروزی در برابر هلند می‌تواند با یک پله صعود، صدرنشین گروه C شود.

مانشافت یک پیروزی تا صدرنشینی فاصله دارد

 به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان روز جمعه  (15 شهریور )باید در شرایطی به دیدار تیم ملی هلند برود که تا به این جا از سه بازی اخیر خود در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2020 به ترتیب مقابل هلند، بلاروس، استونی به سه پیروزی دست‌یافته است و حالا در چهارمین دیدار خود در برابر نارنجی پوشان هلند به دنبال شکست هلند است تا با برد در مقابل این رقیب قدیمی و سنتی خود، با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر، به صدر گروه (C) این رقابت‌ها تکیه بزند.

 

یواخیم لو که در آخرین لیست دعوت‌شده برای انجام این دو دیدار پیش رو، "لروی سانه" و "تیلورکرر"و "یولیان دراکسلر" را در اختیار ندارد تمریناتش در شهر هامبورگ میزبان برگزاری این دیدار در حال پیگیری است.

وی امیدوار است که با تغییر و تحولات اساسی خاطره شکست این تیم در جام جهانی را از ذهن طرفداران این تیم پاک کند. یکی از این تحولات کنار گذاشتن شماری از مهره‌های قدیمی است که نقشی مهم در قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشتند.

 

 

1432211


 "تیمو ورنر" مهاجم تیم فوتبال لایپزیک یکی از امیدهای اصلی مانشافت برای گلزنی است. او که در جام جهانی نتوانست انتظارات را برآورده کند، درصدد است تا بتواند جواب اعتماد یواخیم لو را بدهد اما تا به حال در این رقابت تنها یک گل در مقابل استونی به ثمر رسانده است ولی "ورنر" دربوندس لیگاهمچنان با 5 گل بهترین گلزن آلمان ها به شمار می‌آید.


در حال حاضر بار اصلی خط حمله آلمان بیشتر بر روی دوش "مارکو رویس" مرد سال فوتبال آلمان و"سرژ گنابری "برترین بازیکن بایرن در فصل گذشته است که در سه بازی اخیر هرکدام 3 گل را به ثمر رسانده‌اند.
از طرفی شکودران مصطفی مدافع آرسنالی مانشفات تا به حال در سه بازی اخیر به میدان نرفته است و به نظر می‌رسد یواخیم لو در خط دفاع اعتقاد بیشتری به "نیکلاس زوله "و "ماتیاس گینتر" در این پست دارد. به‌احتمال‌زیاد بازهم از زوج "گینتر"،" زوله" استفاده خواهد کرد.

 

1432213


 از اتفاقات ویژه تمرینات تیم ملی آلمان، حضور "لوکا والدشمیت "ستاره تیم ملی آلمان در جام جهانی U21 و باشگاه فرایبورگ است که تا به حال دو گل هم در بوندس لیگا به ثمر رسانده است.


دیدار آلمان و هلند همواره یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ملی در سطح اروپا بوده است که هم‌گروهی این دو تیم باعث شده بسیاری از نگاه‌ها به این دیدار معطوف شود.


گفتنی است دیدار دو تیم آلمان و هلند روز جمعه از ساعت 23:15 و در ورزشگاه ولکس پارک استادیوم شهر هامبورگ به قضاوت آرتور مانوئل از کشور پرتغال برگزار خواهد شد.

 

1432212

دیدگاه‌ها