کد خبر : 1634835 | 14 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلینزمن پیشنهاد مدیر عاملی اشتوتگارت را رد کرد

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، پیشنهاد باشگاه اشتوتگارت برای پذیرش مدیریت عامل این باشگاه را رد کرد و علت آن را فقدان انگیزه کافی در اشتوتگارت دانست.

کلینزمن پیشنهاد مدیر عاملی اشتوتگارت را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان اعلام کرد برای بدست آوردن پست مدیریت عامل باشگاه اشتوتگارت که در حال حاضر خالی است در انتخابات درون باشگاهی شرکت نخواهد کرد. کلینزمن علت این تصمیم خود را فقدان انگیزه کافی در باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد.

 

1432248

 

کلینزمن 55ساله در فاصله سالهای 1984 تا 1989 در این باشگاه آلمانی بود که توانست به عنوان یک مهاجم برای خود نامی دست و پا کند. او در سال 1989 اشتوتگارت را ترک کرد و به اینتر پیوست و دوران درخشش او به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال آلمان از همان زمان آغاز شد.

 

کلینزمن از چند ماه پیش در حال مذاکره با باشگاه اشتوتگارت برای پذیرش پست مدیر عاملی است ولی حالا رسما اعلام کرده که این پست را نخواهد پذیرفت. اشتوتگارت در حال حاضر در لیگ دسته دوی آلمان حضور دارد.

 

کلینزمن در یک بیانیه اعلام کرد:" من امروز به رئیس شورای مدیریتی باشگاه اشتوتگارت اعلام کردم که در مذاکرات آینده درباره پست مدیریت عامل این باشگاه و هیچ پست دیگری در باشگاه شرکت نخواهم کرد. مذاکرات ما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و علتش فقدان انگیزه کافی در اشتوتگارت بوده است. من مثل همیشه برای اشتوتگارت آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر به لیگی که به آن تعلق دارد برگردد".

 

دیدگاه‌ها