کد خبر : 1634850 | 14 شهریور 1398 ساعت 11:15 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل اول را کدام مهاجم می‌زند؟

از 7 تا 70؛ سایه روشن های خط حمله پرسپولیس

مهاجمان پرسپولیس در دو هفته نخست لیگ موفق به گلزنی نشدند؛ همانطور که عناصر خط حمله استقلال و تراکتور نیز نتوانستند گلی بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران پس از سپری شدن دو هفته، دوباره تعطیل شده و تیم ها مشغول تمرین کردن هستند. این بار نه مسائل امنیتی بلکه فیفادی سبب شده تا تیم های ایرانی دوباره به اردو بروند و برای ازسرگیری مسابقات آماده شوند. این در حالی است که در دو بازی ابتدایی، ضعف خطوط حمله در تیم های مدعی حسابی به چشم آمد.

 

در پرسپولیس علی علیپور و براندائو جونیور موفق به گلزنی نشدند. علیپور که آخرین گل خود در جریان بازی را حدود 100 روز پیش مقابل سایپا به ثمر رساند، در بازی با پارس جنوبی و تراکتور صاحب موقعیت خاصی نشد اما خودش هم فروغ همیشگی را نداشت و از گلزنی ناکام ماند. دیگر مهاجم سرخ ها یعنی براندائو جونیور تنها 8 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و او نیز نتوانست دروازه حریف را باز کند.

 

1432266

 

در دو بازی نخست از بین مهاجمان جوان تنها امیر روستایی فرصت بازی پیدا کرد. او برابر پارس جنوبی فیکس بود و در تبریز نیز به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد اما سرمربی آرژانتینی قرمزها به او در پست وینگر راست میدان داد تا خیلی به دروازه حریف نزدیک نباشد و بیشتر وظایف گلسازی را روی شانه های خود احساس کند.

 

علاوه بر این سه بازیکن، کالدرون دو مهاجم دیگر را نیز در فهرست خود می‌بیند؛ مهدی عبدی و محمدامین اسدی. عبدی در تیم های پایه پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و اکنون در حال تجربه اندوزی از تمرین با بازیکنان بزرگسال است اما اسدی ماجرای دیگری دارد. او در دو فصل اخیر کم و بیش به کار گرفته شده اما هنوز نتوانسته نخستین گل خود را بزند و به نوعی ناامیدکننده ظاهر شده است.

 

1432268

 

با این حال بخش امیدوارکننده ماجرا برای پرسپولیسی ها این است که مهاجمان استقلال و تراکتور، دو مدعی رقیب هم فعلا گلی نزده اند. در تراکتور فورچونه و ساسان انصاری و در استقلال دیاباته و قائدی مهم ترین مهاجمان هستند و آن ها نیز تلاش خواهند کرد تا گلزنی را از هفته سوم آغاز کنند.

 

بهبود مصدومیت براندائو جونیور و پایان نقل و انتقالات اروپایی، اتفاق مهمی است که می تواند وضعیت خط حمله پرسپولیس را بهبود بخشد. همچنین حضور سه مهاجم جوان در تمرین، انگیزه مضاعفی به علیپور و براندائو می دهند؛ اما سرانجام این مهاجمان شماره 7 و 70 هستند که باید روزهای روشن خط حمله سرخ ها را آغاز کنند.

 

1432269

دیدگاه‌ها