کد خبر : 1634857 | 14 شهریور 1398 ساعت 11:45 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

از سوی کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد؛

جریمه نساجی و شاهین شهرداری بوشهر

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

جریمه نساجی و شاهین شهرداری بوشهر
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت احمدرضا زنده‌روح از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 118 میلیون و 183 هزار ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با اعلام نظر به عدم مطالبه، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.
 

* در پی شکایت میثم کریمی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 353 میلیون و 700 هزار ریال بابت مانده قرارداد پرداخت نشده و مبلغ 260 میلیون ریال پاداش صعود به لیگ برتر که جمعا به میزان 613 میلیون و 700 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با اعلام نظر به عدم مطالبه، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

 

*در پرونده شکایت حسین کاظمی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

*با توجه به شکایت علی رفعت از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را مردود اعلام کرد.

 

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

دیدگاه‌ها