کد خبر : 1634947 | 14 شهریور 1398 ساعت 21:37 | 329.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوضاع در تورین مساعد نیست؛

سیگار و هافبک آلمانی؛ درگیری در یوونتوس شدت گرفت!

به نظر می رسد شرایط مساعدی بین مائوریتزیو ساری و باشگاه یوونتوس برقرار نیست.

سیگار و هافبک آلمانی؛ درگیری در یوونتوس شدت گرفت!


به گزارش "ورزش سه"، دو شب قبل باشگاه یوونتوس اعلام کرد برای بازی های فصل جدید لیگ قهرمانان در مرحله گروهی، تصمیم گرفته نام ماریو مانژوکیچ و امره جان را از لیست خارج کند که این تصمیم به شدت مورد انتقاد هافبک آلمانی بیانکونری قرار گرفته و وی مدعی شد از تصمیم باشگاه شوکه شده است.

 

البته اگرچه امره جان ساعتی بعد صحبت های خود را پس گرفته و از تعهد کامل به یوونتوس سخن گفت، اما نشریه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد این ماجرا دوباره آتش اختلافات بین مائوریتزیو ساری و باشگاه یوونتوس را شعله ور ساخته است.

 

1430195

 

مائوریتزیو ساری در همان اوایل تابستان اعلام کرد علاقه ای به حفظ امره جان ندارد و این بازیکن را تنها یک سال بعد از انتقال آزاد از لیورپول در فهرست مازاد قرار داد.

 

علیرغم مذاکره امره جان با تیم هایی چون پاری سن ژرمن و بارسلونا، وی در نهایت در تورین ماندنی شد. حالا مائوریتزیو ساری معتقد است عدم توانایی مدیران یوونتوس در فروش امره جان باعث ماندن وی و بروز چنین تنش هایی در بدنه تیم شده که در طول فصل برای بیانکونری مشکل ساز خواهد بود.

 

اما این اولین اختلاف سرمربی ایتالیایی با مدیران یووه نیست و پیش از این مدیریت باشگاه به دلیل استعمال فراوان سیگار از مائوریتزیو ساری گله کرده بود. سرمربی یوونتوس در دو بازی اول این تیم به دلیل ابتلا به ذات الریه، قادر به حضور روی نیمکت نبوده اما علیرغم درخواست مدیران یووه، هنوز سیگار را ترک نکرده و به زعم آنها این عادت در طول فصل برای یوونتوس مشکل ساز خواهد شد.

دیدگاه‌ها