کد خبر : 1634972 | 15 شهریور 1398 ساعت 09:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: کارت قرمز حریف، به ضرر ما بود

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ارمنستان می‌گوید اخراج بازیکن حریف در پایان نیمه اول به ضرر ایتالیا بود چون ارمنستان بعد از آن صرفا به دفاع رو آورد.

مانچینی: کارت قرمز حریف، به ضرر ما بود

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا دیروز در رقابتهای انتخابی یورو 2020 در گروه J به مصاف ارمنستان رفت و در این بازی خارج از خانه موفق شد با دو گل آندره‌آ بلوتی و تک‌گل لورنزو پیگرینی حریفش را با نتیجه 3-1 شکست داده و با 15 امتیاز از 5 بازی در صدر این گروه بایستد. ولی نتیجه این بازی حتی بعد از 10 نفره شدن ارمنستان در پایان نیمه اول تا مدتها 1-1 بود و ایتالیا در 13 دقیقه پایانی موفق شد بازی را به نفع خود برگرداند.

 

1432442

 

مانچینی، سرمربی لاجوردی‌پوشان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم این بازی بدترین عملکرد ما بود یا نه. من قبلا هم گفته بودم کار سختی در پیش داریم چون دیگر چیزی به اسم بازی ساده وجود ندارد".

 

سرمربی ایتالیا در ادامه گفت:" ما خوب شروع نکردیم و یک گل دریافت کردیم. ولی می‌توانستیم پیش از پایان نیمه اول نتیجه را تغییر دهیم. کارت قرمز ارمنستان می‌شود گفت ما را جریمه کرد چون بعد از آن ارمنستان 10نفره به دفاع رو آورد و دیگر هیچ فضایی در اختیار ما نگذاشت. آنها اگر 11 نفره بودند بیشتر به جلو حرکت می‌کردند".

 

مانچینی در ادامه گفت:" همه فکر می‌کنند ما مربی‌ها این حرفها را فقط برای آماده کردن بازیکنان‌مان می‌زنیم ولی واقعیت این است که ارمنستان امروز از نظر فیزیکی نسبت به ما برتری داشت. آنها در نیمه‌های لیگ‌شان هستند. ما آنچه لازم بود را انجام دادیم ولی باید بهتر از این باشیم. ما داریم برای رسیدن به نقطه مورد نظر تلاش می‌کنیم. برناردسکی 100درصد آماده نیست و کیه‌زا تابستان سختی را پشت سر گذاشته ولی آنها در این بازی سعی کردند و از همه توان‌شان استفاده کردند".

 

دیدگاه‌ها