کد خبر : 1634998 | 15 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون:

بکام مقصر باخت انگلیس به آرژانتین در فرانسه98 بود

مایکل اوون در بخشی از کتاب در حال انتشار خود به انتقاد از دیوید بکام به خاطر نقش او در شکست انگلیس مقابل آرژانتین در جام جهانی 98 فرانسه پرداخته و بکام را مقصر آن شکست می‌داند.

بکام مقصر باخت انگلیس به آرژانتین در فرانسه98 بود

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون، اسطوره فوتبال انگلیس در کتاب در حال انتشار خود با عنوان "راه‌اندازی مجدد- زندگی من، زمانه من" که بخشی از آن به رسانه‌ها راه پیدا کرده نشان می‌دهد که همچنان با دیوید بکام دیگر اسطوره فوتبال این کشور و یکی از هم‌نسلان بزرگ اوون در فوتبال انگلیس زاویه دارد.

 

1432482

 

اوون در بخشهایی از کتاب خود از بکام به دلیل نقش او در شکست انگلیس مقابل آرژانتین در جام جهانی  98 فرانسه انتقاد کرده و معتقد است بکام با اخراج بی‌دلیلی که در آن بازی به انگلیس تحمیل کرد و مقصر صد در صد آن بود همبازی‌هایش را سرافکنده کرده است. اوون همچنین در کتاب خود به دوران همبازی بودن با بکام در رئال مادرید پرداخته و می‌گوید او و خانواده‌اش با خانواده بکام رفت و آمد و رابطه نزدیک نداشته‌اند چون متعلق به دو دنیای متفاوت بوده‌اند.

 

1432481

 

اوون در این باره می‌نویسد که سبک زندگی بکام و خانواده‌اش در مقایسه با او و همسرش آنقدر متفاوت بوده که وجود رابطه صمیمی را غیرممکن کرده.

 

1432483

 

مایکل اوون در این باره می‌نویسد:" با اینکه ما در مادرید در خانه‌ای زندگی می‌کردیم که دیوید و ویکتوریا بکام در نزدیکی ما بودند، با اینکه ما دو خانواده انگلیسی بودیم که در یک شهر غریب زندگی می‌کردند ولی تفاوت‌های اجتماعی و سبک زندگی باعث می‌شد بین ما به جز ارتباطی که در  رختکن رئال بین من و دیوید وجود داشت، عملا دیگر هیچ رابطه‌ای وجود نداشته باشد".

 

دیدگاه‌ها