کد خبر : 1635022 | 15 شهریور 1398 ساعت 14:55 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس

جذب مهاجم؛ مردودی دوباره بارسا در پنجره انتقالات

بارسلونا در یک پنجره نقل و انتقالاتی دیگر در جذب یک مهاجم شماره 9 تخصصی ناکام ماند.

جذب مهاجم؛ مردودی دوباره بارسا در پنجره انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، بهار گذشته بود که مدیریت بارسلونا اهداف خود برای نقل و انتقالات تابستانی را مشخص کرد. در زمستان پروژه تقویت خط میانی با جذب فرانکی دی یونگ انجام شده بود و قرار بر این شد که در تابستان نیز یک مهاجم نوک جدید، یک مدافع چپ به عنوان ذخیره جوردی آلبا و یک مدافع میانی به خدمت گرفته شود.

 

 

1426386

 

 

پنج ماه بعد و با بسته شدن پنجره انتقالات تابستانی، تنها یکی از اهداف محقق شد. بارسا با جذب جونیور فریپو توانست جناح چپ خود را تقویت کند اما در جذب مهاجم نوک و مدافع وسط ناکام ماند.

جدی ترین گزینه بارسا برای خط حمله لوکا یوویچ بود. ستاره صربستانی به دلیل توقعات مالی بالای آینتراخت فرانکفورت و سپس ورود رئال به پروسه جذب او از بارسا دور شد و در نهایت به رئال پیوست. بارسا همچنین علاقه مند بود تا رودریگو موره نو از والنسیا، ماکسی گومز از سلتا و نیز راشفورد از منچستر را به عنوان مهاجم نوک به خدمت بگیرد و البته جذب هیچکدام شان ممکن نشد چرا که سران باشگاه، 126 میلیون یورو برای جذب گریزمان کنار گذاشته بودند.

ستاره فرانسوی هرگز یک مهاجم شماره 9 نیست و در اتلتیکو نیز به عنوان بال چپ و راست به میدان می رفت. در هفته های ابتدایی لالیگا هم مشخص شده است که پست گریزمان مهاجم نوک نیست.

 

 

1429401

 

 

بارسا دو سال پیش پاکو آلکاسر را به دورتموند واگذار کرد تا مونیر الحدادی را حفظ کرده باشد. مهاجمی که جواب نداد و ژانویه گذشته به سویا پیوست. به جای مونیر، بارسا در عین تعجب، کوین پرینس بواتنگ را به خدمت گرفت. انتقالی که فاجعه از آب در آمد و پس از شش ماه به فوتبال ایتالیا برگشت.

 حداقل تا انتقالات زمستانی، بارسا فقط لوئیس سوارز را به عنوان مهاجم شماره 9 در اختیار دارد و باید امیدوار باشد مصدومیت های گاه و بیگاه، گریبان او را نگیرد. ستاره ای که همین حالا نیز مصدوم است. باید دید ارنستو والورده سرمربی بارسا چگونه با این معضل روبرو خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها