کد خبر : 1635045 | 15 شهریور 1398 ساعت 16:35 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ادن هازارد؛ بهترین خبر برای زیدان

ادن هازارد که پیش از اولین بازی رسمی رئال در فصل جاری مصدوم شده بود، امروز به تمرینات گروهی برگشت.

بازگشت ادن هازارد؛ بهترین خبر برای زیدان

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی که تابستان امسال با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست، قبل از بازی با سلتا دچار مصدومیت همسترینگ شد و بازی با وایادولید و ویارئال را هم از دست داد. وقفه بازی های ملی این فرصت را به او داد تا بتواند با رسیدن به مرز آمادگی برای بازی مقابل لوانته در فهرست زیدان قرار بگیرد و همینطور هم شد.

 

 

1432527

 

 

هازارد که در روزهای اخیر انفرادی تمرین می کرد، امروز به تمرینات گروهی اضافه شد و مرحله اول تمرین را بدون مشکل پشت سر گذاشت. او البته بنا به صلاحدید زیدان در مرحله دوم تمرین حاضر نشد و انفرادی تمرین کرد. خامس رودریگز دیگر مصدوم رئال نیز شرایط مشابه ادن هازارد داشت. به نظر می رسد که هر دو هیچ مشکلی برای بازی شنبه هفته بعد برابر لوانته نداشته باشند. رئال در غیاب هازارد و خامس رودریگز تیم سرحال و مورد انتظار هوادارانش نشان نداده است.

همچنین براهیم دیاز نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی ایسکو فعلا شانس حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرده و انفرادی تمرین می کند. آسنسیو هم که احتمالا کل فصل را از دست داده، زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار داشت و امیدوار است بتواند به چند بازی انتهای فصل برسد.

 

دیدگاه‌ها