کد خبر : 1635052 | 15 شهریور 1398 ساعت 17:08 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیر نظر فرهاد مجیدی؛

نقش نورافکن در تیم امید و سپاهان یکی شد

امید نورافکن در سه بازی مقدماتی المپیک 2020 توکیو با صلاحدید کرانچار در پست دفاع وسط به میدان رفت.

نقش نورافکن در تیم امید و سپاهان یکی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران برای راهیابی به دور نهایی المپیک 2020 توکیو، در اولین مرحله مقدماتی با سه تیم عراق، ترکمنستان و یمن همگروه شد و در نهایت دو تیم عراق و ایران 7 امتیازی شدند، ولی عراقی ها با توجه به تفاضل گل بهتری که داشتند به دور بعدی رقابت ها راه پیدا کردند.


پس از پایان این رقابت ها، کرانچار به دلیل اینکه نتوانسته بود به عنوان تیم اول تیمش را راهی دور بعدی مرحله مقدماتی کند، از هدایت تیم امید برکنار شد و پس از اینکه گزینه های زیادی برای حضور روی نیمکت مربیگری امیدها مطرح شدند، در نهایت قرعه به نام فرهاد مجیدی افتاد.


امروز تیم امید ایران در یک دیدار دوستانه برابر امیدهای ازبکستان قرار خواهد گرفت. در دو بازی دوستانه پیشین امید مقابل نفت مسجد سلیمان و تیم ملی بزرگسالان که هر دو با تساوی خاتمه یافت، امید نورافکن حاضر نبود و امروز برای اولین مرتبه این بازیکن که یکی از مهره های کلیدی کرانچار بود، در دسترس مجیدی قرار گرفته و این مربی هم از او در ترکیب اصلی استفاده کرده است.


اما نکته جالب توجه اینکه، مجیدی که از نورافکن در دوران حضورش در استقلال و در چهار دیدار انتهایی فصل گذشته در پست دفاع چپ بهره می برد، در دیدار برابر ازبکستان او را در پست هافبک دفاعی قرار داده است.


نورافکن که به تازگی به عضویت سپاهان درآمده، در ترکیب مورد نظر امیرقلعه نویی نیز در پست هافبک دفاعی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها